Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×
  • 0

Nieuwe route


Guest Mike

Question

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hallo,

 

Leuk dat je wil verdiepen in routebouw! Er zijn er niet veel die dit doen. Helaas zijn er nog minder mensen die objecten maken voor routes, dus je zal niet zo maar iemand vinden. Stations maken is veel werk.

 

Misschien kun je eerst een flink stuk bouwen met perrons maar zonder stations?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Bedankt voor de info!

dat vind ik heel spijtig ik heb alle nl en be ellementen en stations die ik kon krijgen.

ik ben bezig met de route Maastricht-Liége-Guillemins alleen die laatste is een hele flinke opgave en ik ben best wel ver in de route en ik loop vooral tegen problemen aan in het belgische gedeelte....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ik wil er wel aan toevoegen dat het met de scenery wel goed zit zo wil ik voor de route het klassiek motorstel gebruiken en als "scenerytreinen" heb ik de repaint van de obb desiro en heb ik dubbeldekker rijtuigen kunnen vinden.

tussen Maastricht en Maastricht randwyck zullen dat natuurlijk veelal flirts zijn! Ik probeer het zo realistisch mogelijk te maken

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Klinkt goed!

Als je de oude versie van Guillemins maakt heb je alleen Sjefs/Gerts mooie Belgische perrons nodig. Met de google earth "tijdmachine" kun je dit station geloof ik nog zien.

Ik heb me ook ooit aan deze route gewaagd, alleen dan naar Kinkempois in plaats van Guillemins. Sjef heeft ook mooie Belgische snelweg verlichting gemaakt die te gebruiken is bij Wezet.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Oke bedankt esmee! Dan zal ik alleen nog moeten uitvogelen hoe ik dat met de betonnen wachthokken moet gaan doen op bressoux maar daar voorzie ik weinig problemen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy