Jump to content
Nog slechts 3 dagen om jouw favoriete screenshot in te zenden! I Only 3 days left to submit your best screenshot! ×

NS ICNG


ChrisTrains

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

mooi zeg! weer een stuk verder. Lijkt inderdaad op een scharfenberg koppeling. Heb ook al gelijk iets bedacht voor een scenario met de ICNG. Wat dachten jullie van dit:

 

Goedemiddag meester! U rijd vandaag met 3 treinstellen ICNG naar ..... Het is vandaag erg druk dus u kan ook veel tegen treinen zien. Succes!

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 6-3-2021 om 09:12, juniorfreddy777 zei:

mooi zeg! weer een stuk verder. Lijkt inderdaad op een scharfenberg koppeling. Heb ook al gelijk iets bedacht voor een scenario met de ICNG. Wat dachten jullie van dit:

 

Goedemiddag meester! U rijd vandaag met 3 treinstellen ICNG naar ..... Het is vandaag erg druk dus u kan ook veel tegen treinen zien. Succes!

Zodra de trein uitkomt zullen veel fans vast wel leuke scenario's met de ICNG maken. ?

Link to comment
Share on other sites

Wauw, dat ziet er erg strak en gedetailleerd uit! Het is werkelijk niet voor te stellen dat zelfs als de echte ICNG nog niet in dienst is, dat er toch al hard gewerkt wordt door Chris. Ik denk dat hij een record probeert te vestigen: De ICNG in TS bouwen voordat de echte trein in dienst is, dat zou in het Guinness Book of World Records moeten komen te staan: Bouwer van Treinen voor TS maakt trein voordat hij op de baan is.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 uren geleden, Ariën zei:

Drie bakken? Is dat niet heel erg karig? ?

Karig? dan heb je een lekkere lange trein. 3 x ICNG 5 bakken = 15 bakken. Als ik dan dit scenario af heb maak ik ook gelijk een scenario met ICNG 8 baks.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy