Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

Objects by Thijs


tieske05

Recommended Posts

Hey hoi!

Aangezien er niet veel mensen zijn die objecten bouwen leek het mij ook een leuke uitdaging om dit te gaan doen. Echter zijn er veel moeilijkheden die het behoorlijk lastig maken, bijvoorbeeld, hoe schat ik de lengtes, breedtes en hoogtes van een gebouw in?  Degene die het antwoord weet, laat het vooral weten! Tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan een kubus met ships erop zoals een ster enzo, dus alle tips zijn welkom. Ook heb ik in het kanaal met tips van de enige echte Frison bekeken, alleen ben ik compleet nieuw in de "bouwwereld" dus snap er nog niet veel van.  
Heb meerdere tutorials gekeken op YouTube alleen gebruikt de 1 weer een ander programma dan de ander, Blender gebruikt iedereen maar bedoel Photoshop, Paint.net, etc. Ook dit wordt een hobby van mij dus verwacht geen 40 uur werk per week. Verder was ik niet van plan om een programma aan te schaffen, dus tips met gratis dingen zijn welkom!

Ik hoor graag van jullie tips etc.

Thijs

 

(MOD Sjef61. Een woord aangepast)

Link to comment
Share on other sites

Welkom in de wereld van de objecten bouw.

Ik zelf gebruik 3Dmax (erg duur) en Paint.net en Photoshop.

Ik heb wel blender maar ik ben daar niet zo bedreven in.

Ja, de maatvoering van objecten is en zal ook een lastig iets blijven  als je er geen tekeningen van hebt maar met Google kan je ook wel een eind komen.

Verder kan je ook je eigen objecten naast al bestaande objecten zetten om zo een indruk te krijgen of je verhoudingen kloppen

Begin gewoon eens met een simpel gebouwtje te maken.

Vragen over Blender kan ik niet beantwoorden maar wel vragen over bepaalde technieken of shaders ed.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Goeiemorgen iedereen!
Vandaag had ik eindelijk weer eens wat motivatie haha, geintje, heb het best druk met school de laatste tijd. Ik kreeg meteen al een foutmelding toen ik Briage wilde invoegen. 
Frison had op Facebook gezet dat het slimmer was om versie 2.79 te gebruiken, dus heb ik versie 2.91 verwijderd en 2.79 geinstalleerd. Mogelijk is hier iets fout gegaan? Ik hoor het graag van iemand.

foutmelding briage.png

Link to comment
Share on other sites

12 minuten geleden, tieske05 zei:

Ja maar daar gaat het fout, ik doe alles precies volgens de manual, maar als ik de Add-on wil activeren werkt het niet.

Even voor de zekerheid deze install: BRIAGE_G_2.79Pckg_2-2-5hf4.7z

En dit lukte wel zover of ging het hiermee al mis?

Anders even Frison contracteren op zijn FB

afbeelding.png

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy