Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

GVB route in aanbouw


tram

Recommended Posts

Ja, alleen dan heb je meestal maar 1 of 2 textures.

 

Ah, heb hem al gevonden, heb een pakketje metrospul bijgevoegd, inclusief versie van de werkwagen met 3de rail schoen om te testen.

 

De afstand van het spoor is 1.23. Hoogte ligt als het goed is gelijk goed.

Metrospul.rar

 

Misschien moet je overstappen op een (voor scherpere bochten aangepaste) ChrisTrains trackrule voor perfecte plaatsing. Wederom: misschien beter ff wachten...

Edited by KerAp
Link to comment
Share on other sites

Bedoelde niks, was gewoon flauw aan het doen. Die tunnels hebben (nog) geen ingebouwde verlichting. Niks in dit pakket is af. Dit is meer een kruising tussen een "proof of concept" en "es kijken wat er allemaal kan".

 

Ook van de tunnels wou ik een pakketje maken met alle in Rotterdam voorkomende types. Dus ja, je mag het gebruiken, maar niet raar opkijken als in een update alle namen en textures anders zijn.

 

Veel plezier ermee, in ieder geval. Mocht ik ergens komen met die trackrule zal ik je het laten weten. Jammer overigens dat je een jaar naar een gele 3e rail gezocht hebt. Denk dat deze in nog geen kwartier af was... ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy