Jump to content
  • 0

ICR with BDsf


Animatiker

Question

Hello together!

 

I'm new to simtogether (and quite new to Train Simulator itself) and I'm currently collecting the various Dutch stuff for TS. I already bought some of ChrisTrains's stuff and downloaded some routes, like The Heart of Netherlands or The IJssellijn.

I'm currently checking the scenarios and found that there seem to be various variants of the Intercity rijtuig. I downloaded a few of them but I don't seem to find the one's in the Asset folder "MyRailDreams" with the BDsf stuurstandrijtuig. Is there any way to download them or are they included in some payware or freeware set?

Thanks in advance!

 

Sven

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Volgens mij vroeg de originele poster waar hij de "ICRm" rijtuigen kon vinden die nodig zijn voor het scenario "[Loc Achter]Intercity Roosendaal met ICRm" van MarkA in de route "De IJsellijn v1.7'".

Alhoewel de reacties eronder goed bedoeld zijn, verwijst volgens mij niemand naar de plek waar je de ICRm rijtuigen kan vinden. Het gaat dus niet om de plan W wagons.

Ik zit met hetzelfde probleem; zou graag dit scenario spelen maar kan deze ICRm wagons niet vinden. Ik bezit zelf de Christrains set van de traxx 186 loc met ICRmh wagons, maar dat zijn blijkbaar niet de wagons die in dit scenario worden gebruikt. Ik ben al een paar dagen aan het googelen en uitzoeken hoe het zit, en krijg het gevoel dat de naamgeving van de gebruikte wagons in het scenario verwijzen naar de MSTS versie van deze wagons van Christrains, alleen die werken volgens mij niet met Trainsimulator? Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast veel dank!

Volgens mij vroeg de originele poster waar hij de "ICRm" rijtuigen kon vinden die nodig zijn voor het scenario "[Loc Achter]Intercity Roosendaal met ICRm" van MarkA in de route "De IJsellijn v1.7'".

Alhoewel de reacties eronder goed bedoeld zijn, verwijst volgens mij niemand naar de plek waar je de ICRm rijtuigen kan vinden. Het gaat dus niet om de plan W wagons.

Ik zit met hetzelfde probleem; zou graag dit scenario spelen maar kan deze ICRm wagons niet vinden. Ik bezit zelf de Christrains set van de traxx 186 loc met ICRmh wagons, maar dat zijn blijkbaar niet de wagons die in dit scenario worden gebruikt. Ik ben al een paar dagen aan het googelen en uitzoeken hoe het zit, en krijg het gevoel dat de naamgeving van de gebruikte wagons in het scenario verwijzen naar de MSTS versie van deze wagons van Christrains, alleen die werken volgens mij niet met Trainsimulator? Ik hoop dat iemand kan helpen, alvast veel dank!

De omschrijving van een van de wagons is bijvoorbeeld "NS ICRm B" en de locatie waar deze gezocht wordt: MyRailDreams\RailSimulator\RailVehicles\Passenger\NS ICR\NS ICR B\NS ICRm B.xml

De wagons van Christrains die ik heb hebben een andere omschrijving (en locatie) bijvoorbeeld: "CT NS ICRmh Bpmbdez8" en staan in in de map Assets\Christrains\NS Class 186 and ICRmh wagons"

Link to comment
Share on other sites

  • 1
Guest Marc D.

Ik kon me niet vinden in een totale verandering van opzet met een andere naam en andere voorwaarden binnen een maand tijd, maar dat had je ook terug kunnen lezen in het oude forum. Gestopt ben ik zeker niet maar ik heb geen behoefte meer om mijn kunstjes hier te delen.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Thanks a for your help, Sjef61 - and for all your great objects!

I made an account for railsim.nl a few days ago, so I was able to download the Plan W, but unfortunately I wasn't able to find the ICR itself - maybe I'm just too stupid.

I'll try to write Marc D a message at railsim.nl!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
56 minutes ago, Animatiker said:

Thanks a for your help, Sjef61 - and for all your great objects!

I made an account for railsim.nl a few days ago, so I was able to download the Plan W, but unfortunately I wasn't able to find the ICR itself - maybe I'm just too stupid.

I'll try to write Marc D a message at railsim.nl!

Hi,

Tanxs ?

 

What type NS ICr loco are you looking fore?

The freeware NS 17xx/18xx are from Fopixtrains or from WilburGraphics WG_NS1700_V1_5

The NS 11xx are from MarcD

 

Sjef61

 

 

 

 

WilburGraphics has also a NS 1100

http://www.wilburgraphics.com/WG5_TS20xx_downloads.html

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat zijn wagons van Marc (MyRailDreams), die heeft ze bij omzetting van Treinpunt.nl offline gehaald en zijn op dit moment nergens te downloaden?

 

Dick

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 18-4-2020 om 00:03, Gast Marc D. zei:

Ik kon me niet vinden in een totale verandering van opzet met een andere naam en andere voorwaarden binnen een maand tijd, maar dat had je ook terug kunnen lezen in het oude forum. Gestopt ben ik zeker niet maar ik heb geen behoefte meer om mijn kunstjes hier te delen.

Jammer, want je hebt mooie dingen gemaakt! Ik ben zelf relatief nieuw, heb nog wel een 'staartje' van het oude forum meegemaakt, en moet zeggen dat ik ook nog steeds grote moeite heb om te wennen aan de nieuwe omgeving. 

Dus helemaal ongelijk kan ik je niet geven, maar het is wel enorm jammer voor alle liefhebbers van je mooie ontwerpen...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 4/18/2020 at 12:03 AM, Guest Marc D. said:

Ik kon me niet vinden in een totale verandering van opzet met een andere naam en andere voorwaarden binnen een maand tijd, maar dat had je ook terug kunnen lezen in het oude forum. Gestopt ben ik zeker niet maar ik heb geen behoefte meer om mijn kunstjes hier te delen.

Beste Marc, dit is jammer om te horen.

Zijn er andere plekken waar dit nog te downloaden valt? Ik zou het jammer vinden als ik de werkende stuurstand rijtuigen zou moeten missen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy