Jump to content
  • 0

Geen vrouwen op de perrons in Zuid West NL 2.0


BenKu

Question

Zuid West Nederland 2.0 is werkelijk fantastisch. Groot compliment voor Leonhearth.  Helaas lopen er bij mij geen vrouwen op de perrons! Vreemd, toch?. Dit probleem heb ik voorgelegd aan Leonhearth. Zie onderstaande e-mail wisseling. Helaas heeft dit niet voor mij tot een oplossing geleidt. Ben ik echt de enige?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo Jerome,

Ik vind het vervelend om jou weer te 'storen'.

Helaas zie ik geen vrouwen op de perrons na de installatie van het genoemde objecten pakket.

Wat nu?

Groet, Ben.

 

Ja klopt dat is het pakket. 

 

Hallo Jerome,

Dank je wel voor het snelle antwoord.

Ik vind op de website van ChrisTrains bij 'Gratis Scenery (ChrisTrains)' alleen het pakket 'NS Station Objects & Scenery v5.1' Ik denk dat dit niet het pakket is wat jij bedoeld, toch?

Dank je wel voor een reactie.

Groet, Ben


Als het goed is even het objecten pakket van christrains updaten. Zat een foutje in de perron repaints waardoor hij idd alleen maar zaken mannen liet zien. Maar in 2.0 is dat opgelost.  De repaints van de perrons zijn nu samen gevoegd in christrains zijn pakket.

Mvg

Jerome

Leonnhearth


Hallo Jerome,
Complimenten voor de ZWNL2.0. Werkelijk fantastisch!!
Ik vraag mij alleen af hoe je het hebt klaargespeeld om op de perrons geen vrouwen te laten zien.
Vertel je mij jouw 'geheim'?
Dank je wel.
Groet, Ben

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Ik heb even na gekeken en de laatste  Christrains BE en NL perrons maken gebruik van de standaard DTG of Kuju PlatformCharacters

En die bevatten zowel male als Female

(Geef anders een plaatje met compas gegevens van een van "allen maar male" locatie)

 

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

 

afbeelding.png

 

afbeelding.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Sjef61,

Dank je wel voor alle moeite die je gedaan hebt. Helaas ben ik niet 'deskundig' genoeg om de hierboven meegestuurde prints te lezen laat staan ze te begrijpen.

Trouwens op de perrons van alle andere NL-routes zie ik zowel mannen als vrouwen.

Jij vraagt of ik "Ook de assets van 2.01 van ZW NL er op gezet?" heb. Neem het mij niet kwalijk, maar waar vind ik dit bestand dan?

Groet, Ben

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Wat zie jij in deze map?

 

...\Steamapps\Common\Railworks\Assets\DTG\Academy\Scenery\Characters2014

Ik denk namelijk dat daar het probleem in zit.

Mensen die TS20xx na 2016   hebben gekocht hebben een andere map indeling of iedergeval  geen TS2014_Male of TS2014_Female .

 

Ik heb het doorgegeven aan Jerome.

 

 

afbeelding.png

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nou, dat zou ik wel eens willen weten hoe ik dit voor mekaar heb gekregen. Ook al zijn ze niet zo aantrekkelijk, ik mis ze toch! ?

Mocht je nog een poging willen doen, dan hoor ik dat graag.

Heel hartelijk dank voor alle gedane moeite en betrokkenheid. Zeer gewaardeerd.

Groet, Ben

Link to comment
Share on other sites

  • 0
5 minuten geleden, BenKu zei:

Nou, dat zou ik wel eens willen weten hoe ik dit voor mekaar heb gekregen. Ook al zijn ze niet zo aantrekkelijk, ik mis ze toch! ?

Mocht je nog een poging willen doen, dan hoor ik dat graag.

Heel hartelijk dank voor alle gedane moeite en betrokkenheid. Zeer gewaardeerd.

Groet, Ben

Ja, ik heb alles nageplozen en ik zou het niet meer weten Ben.

Hier werkt het prima.

Het probleem ligt nu ook bij Jerome en ChrisTrains.

Die moeten die perron serie maar omzetten naar KUJU dames en heren ipv DTG

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Heb je al gekeken of de academyroute herinstalleren via Steam helpt?(deïnstalleren, dan de academymap uit je DTG map verwijderen en tot slot de academyroute weer installeren) Ik vermoed dat daarin een bestand mist

Edited by ViqFLIRT3
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo ViqFLIRT3 en Sjef61,

Helaas, de vrouwen ontbreken nog steeds  op de perrons. Jammer!

Ik wil jullie beide bedanken voor de aangeboden hulp en de manier waarop jullie mij door deze 'poging' hebben geloodst. 

Ik blijf natuurlijk openstaan voor andere opties. Uiteindelijk wint de aanhouder, toch?

Groet, Ben.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zo is het. Vreemd is dat zover ik heb rondgevraagd niemand vrouwen mist....

 

Als je CT 5.1 hebt geinstalleerd zou je nu overal vrouwloos moeten zijn daar alle population voor alle perrons is aangepast naar DTG/Academy

Zie je in andere routes wel vrouwen na die update dan ... mmmmmmm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy