Jump to content
Nog slechts 3 dagen om jouw favoriete screenshot in te zenden! I Only 3 days left to submit your best screenshot! ×

De Nieuw-Nederland Route


Edwin Aartse

Recommended Posts

Hier weer eventjes een update 

 

- Het traject tussen Eikenburg-Oosterheide grens en Rolandseck aansluiting is inmiddels ook voorzien van Scenery en seinen.  

- Aan de oostzijde van Rolandseck is de lijn doorgetrokken en voorzien van scenery naar Radolfzell vanaf daar zal de route voorlopig eindigen.

- Seinen aan de Neu Deutsche zijde zijn geplaatst maar er is nog geen PZB. Dat komt later in de toekomst.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo allemaal, het is weer eventjes geleden, maar bouw gewoon rustig door.

Ik wil weer eventjes een update geven over de vorderingen van de route.

 

Het Neu Deutsche deel van de route is voor wat het is voor de 1e Beta. Ik ben druk bezig geweest aan de Zuid-Oost kant van Harisdam in de richting van Heerlerwaard. Vanaf Raadskerke ben ik verder naar het zuiden gaan bouwen tot Heerlerwaard. Van Harisdam via Wijden en Zuiderveld naar Raadskerke is Dieseltractie. En vanaf daar is de lijn geëlektrificeerd richting Heerlerwaard.  Er zijn 5 stations bijgekomen: Levermond, Eijkelshoven, Dijkgraaf, Heerlerwaard-De Krekel en Heerlerwaard. Hier zal de lijn voor de 1e Beta eindigen en in de toekomst worden doorgetrokken.

 

Hier volgen een paar screenshot voor inpressie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy