Jump to content
Nog slechts 3 dagen om jouw favoriete screenshot in te zenden! I Only 3 days left to submit your best screenshot! ×

Euregiobahn (RB64) (Project helaas gestopt)


thijs053nl

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb momenteel wat nieuwe data van de route tot Münster binnen. Ook heb ik info over de route naar Dortmund "Deze wordt uitgesteld tot na de werkzaamheden aan de bovenleiding in real" Er wordt veel op de routes aan de bovenleiding gewerkt

sMhHEzN.thumb.jpeg.eb4a54f881477633a58057200bd16aa7.jpeg

Laatst had ik hier ook een discussie over met een paar vrienden. Dat de spoorlijn Enschede - Munster mogelijk een Sbahn wordt en mogelijk ook toch een RE krijgt in de richting van Zwolle. Nieuwe stations die er bij komen kan ik helaas nog niet inplannen. Deze wil ik al wel bij een vervolg release in gaan plannen.

 

Ook is er op de spoorlijn wederom grote ambitie tot verdubbelen van stukken zoals Gronau - Ochtrup, Steinfurt-Burgsteinfort - Steinfurt-Borghorst. En Münster häger - Munster (westf) zentrum Nord. Dit is echter toekomst muziek en zal in de release niet komen voor V1.

 

De ontwikkeling is momenteel in

1. Ochtrup (Omgeving)

2. Gronau (Westf) (Omgeving) Helaas de perronskap van Sp 1 en perron 2,3 niet kunnen vinden ?

3. Tussen metelen land en Steinfurt en Nordwalde en Altenberge begint de natuur zijn plaats te krijgen

4. Alle overwegen indien beveiligt zijn geplaatst. De onbewaakte overwegen kunnen niet worden geplaatst op dit moment wegens ontwikkelingen op de boeren overwegen. Hier door is er te weinig info voor te vinden

5. seinen bij alle dubbel spoor stations worden in real 60 (Dit wordt in real aangepast de borden met 6 gaan weg dit nemen de voorseinen over)

 

De PZB aan Nederlandse kant werkt nog niet optimaal Dit zijn nu bijvoorbeeld 1000hZ magneten. Dit wordt aan NL kant 1000hZ actief magneten. omdat je in NL bij voorseinen altijd moet kwiteren (Dit geldt ook voor de hoofdseinen.) Dus ook al is het groen kwiteren moet.

 

Treinen die er op gaan rijden zijn: BR643 van RSSLO. Een speciale ritten met de BR218 (VR) met N-Wagens(Silberlingen). Scenario met test met Dostos wordt toegevoegd

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Project staat tot nader orde stil. Dit 1 door een crash van het spels is de route geheel corrupt geworden. En 2 dat er weinig tot geen goede werking meer is van Maps bij mij.

 

Dit project wordt weer opgezet als alles weer werkt en ik de route weer heb kunnen redden. Tot die tijd werk ik aan een fictieve route van België daar voor zal binnenkort een onderwerp komen

Link to comment
Share on other sites

  • thijs053nl changed the title to Euregiobahn (RB64) (Project helaas gestopt)
  • etienne123 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy