Jump to content
Breng je stem uit op jouw favoriete screenshot! I Cast your vote for your favourite screenshot! ×

De Amperse Lijnen 2.0


Recommended Posts

Hallo mensen

 

Ik ben vandaag heel druk geweest om zoveel mogelijk objecten te installeren op mijn TS.

Ik heb ook gelijk een Nederlandse route op mijn TS gezet. 'T Hart van Nederland. Hier en daar missen er nog wat objecten maar dat vind ik zelf niet erg. Hier een screenshot hoe Utrecht centraal er nu uitziet op mijn gaming pc.

20210320170953_1.jpg

20210320171305_1.jpg

20210320171312_1.jpg

20210320171335_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

 

Vandaag ben ik van plan om het speciale scenario te maken die ik jullie beloofd heb. Zelf heb ik al een goed idee. Ik zal ook deze keer zoveel mogelijk AI toevoegen.

Ik heb ook besloten om ook op dit topic mijn info over mijn (toekomstige) scenario's te plaatsen.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

 

Ik heb besloten een Amperse Lijnen 2.0 te maken. Hierbij moeten jullie helaas afscheid nemen van mijn oude route. Maar geen zorgen. Ik ga in de middag gelijk aan de slag met de nieuwe 2.0 en ik ga ook verder met het speciale scenario. We gaan er iets moois van maken.

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

 

Ik ben een paar dagen weggeweest omdat ik niet het hele weekend op mijn PC wou zitten. Daarom heb ik lekker gefietst in plaats van bezig gaan met de route. Maar het weekend is voorbij dus dat betekent dat ik weer verderga met mijn route. Ik heb ook een nieuw spel erbij. Geen zorgen. Ik blijf ook wel TS spelen hoor. Het spel heet BeamNG Drive. En ja. Het is een soort van simulator game dus misschien komt deze game ook wel in het team van Simtogether. Ik stuur misschien nog wat screenshots van het spel. Genoeg gekletst. Tot over een paar uur.

Edited by juniorfreddy777
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

 

Tijdens dat ik bezig ben met de route ga ik ook een scenario pack maken voor Noord Oost Nederland. Ja ik heb nu ook die route op mijn nieuwe gaming PC staan en hij werkt perfect. Maar wat ik al zij. Ik ga dus ook met een scenario pack bezig met misschien 5 scenario's en meer + een speciaal scenario. Genoeg gekletst. Ik ga maar eens beginnen

Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen

 

Omdat ik nu meer tijd heb om verder te gaan met de route ben ik alvast bezig met station Amperen. Hier een screenshot hoe het er nu uitziet. Het is inderdaad een klein station maar dit kan in de toekomst veranderd worden.

 

20210401144052_1.jpg

Edited by juniorfreddy777
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy