Jump to content

Assetpack van Roemenië


Recommended Posts

Hallo allemaal. 

 

 

Een van de beste freeware asset packs tot nu toe vanuit de Oost Europese landen is het Assetpack van Roemenie: v2.0:

Dit zeer uitgebreide een zeer compleet pakket van ruim 3,5 Gb.  heeft bij elkaar naar zo ik het kan inschatten ruim 500 assets. 
Je kunt het zo gek niet noemen of het zit wel in dit pakket. 

 

Het is een absolute topper, een echte aanrader en goed gedetailleerd. 
Kijk maar op; https://railstudios.com/dovetail-train-simulator/catalog-complet/?product-page=2

 

LET OP:    >>>>>>   NOG NIET DOWNLOADEN. eerst dit doorlezen............................... !!!!!!

 

 

 

Om van onbelende websites te downloaden moet je opletten hoe je kunt downloaden zonder overrompeld te worden met allerlei banners etc.

Binnen de korste keren heb je snel van onbekende sites een virus te pakken als je niet oplet en daarom heeft Downloaden even wat aandacht nodig.

 

Volg de volgende stappen 

 

1:

Maak als eerste een emailadres aan die je niet gebruikt, of gebruik een reserve of back-up email.

Je kunt ook een 10 minuten mail gebruik, maar daardoor kun je wel later vitale informatie mislopen.
Gebruik daarom een back-up email of reserve email of maak een nieuwe aan.

 

2:

Zorg voor een AdBlocker dat deze geactiveerd is in je browser bijv. AdBlock Plus. 

 

3:

In het scherm klik je op de juiste button (links onderin)

 

RAP001.thumb.JPG.f633b241cf18ff276ecee79c53475c5a.JPG

 

Wanneer je van deze site wil downloaden dan wordt je bij grote pakketten doorgeleid naar

een downloadpage genaamd "mega.nz" waar het pakket eerst naartoe wordt geupload vanaf de Railstudio website.
Deze "mega.nz" is een soort "Dropbox".

 

4:
Bij het doorgeleid worden naar "mega.nz" zie je een wolkje die ook de uploadindicator is.
Als het uploaden klaar is dan is de wolk helemaal rood met daarin de Letter M

RAP002.thumb.JPG.2ade4d3c0d8f6f34c234538c6e7ecfc7.JPG

 

5:

Daarna komt de welbekende pop-up in beeld om cookies te accepteren. 

Druk nu op Esc op je toetsenbord.

 

6:

Nu zie je de downloadpage voor je van "mega.nz." 
De downloader gaat nu vanaf mega.nz direct op jouw HD downloaden.

Dat kan lang duren afhankelijk van jouw internetsnelheid en die van de server van mega.nz

 

RAP003.thumb.JPG.03f7978605504aa09b13138e02b07036.JPG

 

7: 
Na het downloaden haal je de virusscanner over de downloadmap heen.

Persoonlijk gebruik ik Malwarebytes Full Version, maar je kunt ook de freeware versie van Malwarebytes gebruiken. 

Als de virusscanner klaar met scannen is en alles is goed  dan verplaats je de "Railstudio Romanian Asset Pack V2 exe" bestand naar een 

archiefmap maar laat het installatiebestand niet staan op de gedownloade externe locatie bijv. externe HD. 

 

8: 

Koppel de Externe HD los van de PC en herstart de Viruscanner opnieuw.

Wanneer de virusscanner klaar is start je de PC opnieuw.

 

9:

Sluit de Externe HD opnieuw aan en open de locatie waar je het "Railstudio Romanian Asset Pack V2 exe" had weggezet.

 

10:

Klik op het exe bestand en  volg de instructies zoals hieronder in de screens weergegeven:

 

Klik op Next

RAP101.thumb.JPG.a5340e9307b59f56cfe6650de3b488a1.JPG

 

 

 

 

RAP102.thumb.JPG.326d6effa1ffcfcfefd445754c93aeb2.JPG

 

 

Zoals gewoonlijk de welbekende EULA

RAP103.thumb.JPG.ce394b8d9695e8069c6b480c3de69b8d.JPG

 

 

Deze accepteren  en op Next klikken

RAP104.thumb.JPG.b3fd8809313eb9a870b0172ca497c37d.JPG

 

 

Controleer of de rootmap is geselcteerd en als dit goed is (Normaal is dat het geval) klik dan op Next

RAP105.thumb.JPG.29b19077ad825bbdcbda1640ab8de140.JPG

 

 

Het installatie programma geeft wederom aan war deze gaat installeren. 

Klik weer op Next 

RAP106.thumb.JPG.61768816dbbac34eb82bbd35b1ac93ac.JPG

 

 

Het installeren duurt even al naar gelang de snelheid van jouw PC

RAP107.thumb.JPG.41247049bbd19aa94a969018d6146cea.JPG

 

 

Het installeeren is nu voltooid, MAAR je bent nog NIET KLAAR......................!!!!!!!!

RAP108.thumb.JPG.85ff21eedc84011f50a128e26aa77a71.JPG

 

11:

Open de Virusscanner opnieuw en voer opnieuw een virusscan uit.

 

12:

Mocht het zo zijn dat de Virusscanner iets aantreft. vol dan de instructies van de virusscanner op.

Persoonlijk plaats ik als er iets wordt gevonden eerst in quarantaine om vervolgens uit te zoeken de achtergronden van een 

eventueel virus

 

13:

Wanneer de Virusscanner niets gevonden heeft, start je de PC opnieuw op.

 

14;

Herhaal stap 11 en zonodig stap 12.

 

15:

Als alles in orde is dan is het pakket geïnstalleerd.

 

16:

Om de assets te gaan gebruiken in de route editor moet je eerst RailStudios in de Object Set Filter selecteren.

en de onderliggende filter(s0 activeren.

RAP110.thumb.JPG.8f61dd2f43d22381ac1525f1f3b09f0e.JPG

 

 

Alle Roemeense Assets beginnen met TSR (afk: Train Sim Romania) en staan in vrijwel alle onderliggende subfilters verdeeld overeenkomstig de aard van de asset.

 

Dit Asset pack  heeft een schat aan assets en zoals hier aangeggeven installatie methode is een van de beste manieren om iets vanuit Oost Europa te downloaden.

Mocht je problemen hebben met het downloaden van het pakket. stuur mij dan een PM via SimTogether om te kijken naar een goede oplossing.

 

 

Veel Suc7 met het installeren.

 

Edited by rcdevisser
textuele wijziging
Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, rcdevisser zei:

Om van onbelkende websites te downloaden moet je opletten hoe je kunt downloaden zonder overrompeld te worden met allerlei banners etc.

Binnen de korste keren heb je vanuit Oost Europese landen een virus te pakken als je niet oplet en daarom heeft Downloaden even wat aandacht nodig.

Heb je hier ook een concrete onderbouwing of is dit vooral onderbuik gevoel net zoals je vorige bericht over de 'onveilige site' van KTrains?

 

Misschien ook zomaar een idee eerst eens naar je eigen website te kijken voor je zonder een echte onderbouwing buitenlandse site beschuldigt van onveilig te zijn:

Dit is namelijk geen beste score: https://internet.nl/site/www.steamtrainsunlimited.com/1153974/ ?

Edited by MarkA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 uren geleden, MarkA zei:

Heb je hier ook een concrete onderbouwing of is dit vooral onderbuik gevoel net zoals je vorige bericht over de 'onveilige site' van KTrains?

 

Misschien ook zomaar een idee eerst eens naar je eigen website te kijken voor je zonder een echte onderbouwing buitenlandse site beschuldigt van onveilig te zijn:

Dit is namelijk geen beste score: https://internet.nl/site/www.steamtrainsunlimited.com/1153974/ ?

 

Ik heb zelf negatieve ervaringen met onveilige websites en ja inderdaad uit oost europeese landen.

Mijn vorige bericht ging beslist niet over KTrains en daarnaast heb ik geen opmerkingen gemaakt over KTrains voor zover ik weet. 

 

Wat mijn eigen website betreft. Ik ben bezig met voorbereidingen om de website drasties aan te pakken. De provider heeft al lang een veiligheidscertificaat geplaatst waar je nog geld boor moet neertellen ook, maar waarom een benchmark site dit niet ziet begrijp ik niet helemaal. Daar ga ik wel achterheen want dat zou goed moeten zijn maar dat laat ik gelijk samenlopen met het ombouwen van de site. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy