Jump to content
Het is ChrisTrains Christmas sale. 50% korting op alles van ChrisTrains! I It’s ChrisTrains Christmas sale. 50% off everything from ChrisTrains! ×
  • Development update 14 May 2020

    ??

    Ontwikkelings update 14 mei 2020 van het Microsoft Team

     

    Voor de volledige update en de Build Notes, ga naar https://www.flightsimulator.com

     

    Vertaalde Post vanuit het engels:

    Quote

    Hier is een update over de huidige uitgestelde deliverables:

    • 28 MEI - AFLEVERING 8 (IFR) is onze huidige beoogde releasedatum.
    • Begin JUNI - Een update van de Partnership Series wordt vrijgegeven.

     

    ALPHA 3 IS VRIJGEGEVEN!

    Het team is verheugd om aan te kondigen dat we vandaag Alpha 3 (build 1.3.9.0) hebben uitgebracht!

     

    ALPHA UITNODIGINGEN

    Alpha-uitnodigingen worden vanaf vandaag verzonden!

    • We zorgen ervoor dat iedereen die een acceptatie-e-mail heeft ontvangen, toegang heeft tot de Alpha.
    • We beoordelen Alpha-participatiemogelijkheden om zo snel mogelijk meer mensen toe te voegen.
      • We geven prioriteit aan toegang voor degenen die zich vroeg hebben geregistreerd voor het testen van de pre-release build.

     

    SDK-UPDATE

    Onze focus op de SDK-ontwikkeling is de afgelopen weken vergroot en de SDK wordt uitgebreider naarmate we deze verbeteren op basis van de feedback die we ontvangen van externe ontwikkelaars. We hebben contact met meer dan 200 bedrijven en 400+ ontwikkelaars die toegang hebben tot de SDK.

    Wat de luchthavens betreft, verbreden we beide de reikwijdte van wat in de sim kan worden aangepast (bijvoorbeeld door de mogelijkheid toe te voegen om aangepaste luchtbeelden op het terrein te mengen, op maat gemaakte lijnen per luchthaven te creëren) en te werken aan het vereenvoudigen van de aanpassing van bestaande middelen aan de nieuwe simulator (bijv. ondersteuning toevoegen voor projecterende meshes).

    Aan de vliegtuigkant werken we nauw samen met externe ontwikkelaars om de overgang naar WebAssembly en glTF te verlichten. Net als bij luchthavens breiden we allebei de mogelijkheden uit van wat kan worden aangepast en werken we eraan om de overdracht van bestaande middelen naar de nieuwe simulator te verlichten. We verbeteren ook onze ondersteuning voor WebAssembly door specificatievoorstellen te implementeren die gericht zijn op prestaties.

    De in-game ontwikkelaarsmodus ziet ook veel verbeteringen in de bruikbaarheid op basis van feedback van de community van externe ontwikkelaars. Over het algemeen is het een geweldige reis die we maken en veel ontwikkelaars geven ons een inzage waar ze aan werken en dat ziet er geweldig uit. We kunnen niet wachten de komende maanden meer vertellen over onze 3rd part-partners en hun creaties.

     

     

     

    ??

    Development update 14 May 2020 from the Microsoft team

     

    For the complete update and Build Notes, Check out https://www.flightsimulator.com

     

    Original Post:

     

    Quote

    Here is an update on the current postponed deliverables:

     

    • MAY 28th – EPISODE 8 (IFR) is our current target release date.
    • EARLY JUNE – Partnership Series update will be released.

     

    ALPHA 3 HAS BEEN RELEASED!

    The team is excited to announce that we have released Alpha 3 (build 1.3.9.0) today!

     

    ALPHA INVITATIONS

    Alpha invitations are being sent starting today!

    • Ensure that everyone that received an acceptance email has access to the Alpha.
    • Assess Alpha participation options for adding more people as quickly as possible.
      • Prioritize access for those that registered early for pre-release build testing.

     

    SDK UPDATE

    Our focus on the SDK development has been intensified in recent weeks and the SDK is getting more mature as we improve it based on the feedback we receive from 3rd party developers. We are now in contact with more than 200 companies and 400+ developers have access to the SDK.

    On the airports side, we are both widening the scope of what can be customized in the sim (e.g. adding the possibility to blend custom aerial imagery on the terrain, creating custom painted lines per airport) and working towards simplifying the adaptation of existing assets to the new simulator (e.g. adding support for projecting meshes).

    On the aircraft side, we are working closely with 3rd party developers to ease the transition to WebAssembly and glTF. Just as with airports, we are both extending the possibilities of what can be customized and working to ease the porting of existing assets to the new simulator. We also improve our support for WebAssembly by implementing specification proposals that focus on performance.

    The in-game developer mode is also seeing a lot usability improvements based on feedback from the 3rd party developers community. Overall, it’s a great journey we are on and many developers are giving us a peak what they are working on and it’s amazing. We can’t wait to share more about our 3rd part partners and their creations in the coming months.

     

    image.thumb.png.8feccad7cd018275db3419d1cc7f5a5f.png

    Boeing 747-8i virtual cockpit

     

     

    Source: https://www.flightsimulator.com


    User Feedback

    Join the conversation

    You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy