Forums
-
SimTogether.com
-
- 116
- topics
- 439
- posts
-
- 69
- topics
- 541
- posts
- Goedemorgen
- By ViqFLIRT3,
-
-
Train Simulator Classic
-
- 219
- topics
- 567
- posts
-
- 1.4k
- topics
- 11.5k
- posts
-
- 226
- topics
- 5.7k
- posts
-
-
Other Simulators
-
- 15
- topics
- 41
- posts
-
- 11
- topics
- 30
- posts
-
- 23
- topics
- 63
- posts
-
- 23
- topics
- 36
- posts
-
- 6
- topics
- 41
- posts
-
- 23
- topics
- 157
- posts
-
-
Recent posts
-
De Hoekse lijn, de route waar ik wel naar uitkeek (ik denk wel meerdere). Strandde die route niet omdat je aan het twijfelen was om hem naar het hedendaagse om te zetten (wat erg zonde zou zijn geweest). Jammer dat je dat traject niet meer oppakt. Afijn, je moet doen waar je je goed bij voelt 🙂. Er zullen best mensen blij zijn met een Luxemburgse route. Nu het materieel nog 🤔.
-
Fijn Om te horen dat je het bouwen weer hebt opgepakt. we zien de plaatjes van de voortgang wel langs komen.
-
Na jaren niet zoveel gedaan te hebben met het bouwen van routes (helaas is de Hoekse lijn een stille dood gestorven) heb ik sinds deze week weer het bouwen opgepakt. Iets waar al jaren mijn hart bij ligt is het Luxemburgse spoorwegnet daarom ga ik een poging wagen het 1 en ander na te bouwen. We beginnen bij het Luxemburgse Stadter Gare, het centraal station van de stad Luxemburg. Het is een flink station en kan wel tot knooppunt van Europa worden genoemd vanwege aansluiting naar België, Frankrijk en Duitsland. De sporen 1 en 2 liggen ver buiten de overige perrons door de vroegere 3Kv voor de NMBS richting Arlon. Inmiddels is dit 25Kv. Ook TGV Doet het station aan voor de richtingen Paris Est en Strasbourg. Wisselstraat richting Arlon (r) en het zuiden (l) Tot er wat beters te vinden is maar zelf wat geknutseld De komende tijd werk ik aan een stuk van de Noordlijn die van Luxemburg via Ettelbrück en Kautenbach naar Troisvierges loopt. Ik heb mij voorgenomen om tot een eerste release te werken aan het traject Luxemburg-Ettelbrück met de zijlijn naar Diekirch. De splitsing van de lijnen Luxemburg-Wasserbillig en Luxemburg-Troisvierges met op de achtergrond het Klausenerviaduct. Begin van Pfaffenthal-Kirchberg. Onderweg naar Dommeldange. Station Dommeldange, goed zichtbaar is het hoogteverschil wat de trein moet overbruggen op deze lijn
-
De Hoekse lijn, de route waar ik wel naar uitkeek (ik denk wel meerdere). Strandde die route niet omdat je aan het twijfelen was om hem naar het hedendaagse om te zetten (wat erg zonde zou zijn geweest). Jammer dat je dat traject niet meer oppakt. Afijn, je moet doen waar je je goed bij voelt 🙂. Er zullen best mensen blij zijn met een Luxemburgse route. Nu het materieel nog 🤔.
-
Fijn Om te horen dat je het bouwen weer hebt opgepakt. we zien de plaatjes van de voortgang wel langs komen.
-
Na jaren niet zoveel gedaan te hebben met het bouwen van routes (helaas is de Hoekse lijn een stille dood gestorven) heb ik sinds deze week weer het bouwen opgepakt. Iets waar al jaren mijn hart bij ligt is het Luxemburgse spoorwegnet daarom ga ik een poging wagen het 1 en ander na te bouwen. We beginnen bij het Luxemburgse Stadter Gare, het centraal station van de stad Luxemburg. Het is een flink station en kan wel tot knooppunt van Europa worden genoemd vanwege aansluiting naar België, Frankrijk en Duitsland. De sporen 1 en 2 liggen ver buiten de overige perrons door de vroegere 3Kv voor de NMBS richting Arlon. Inmiddels is dit 25Kv. Ook TGV Doet het station aan voor de richtingen Paris Est en Strasbourg. Wisselstraat richting Arlon (r) en het zuiden (l) Tot er wat beters te vinden is maar zelf wat geknutseld De komende tijd werk ik aan een stuk van de Noordlijn die van Luxemburg via Ettelbrück en Kautenbach naar Troisvierges loopt. Ik heb mij voorgenomen om tot een eerste release te werken aan het traject Luxemburg-Ettelbrück met de zijlijn naar Diekirch. De splitsing van de lijnen Luxemburg-Wasserbillig en Luxemburg-Troisvierges met op de achtergrond het Klausenerviaduct. Begin van Pfaffenthal-Kirchberg. Onderweg naar Dommeldange. Station Dommeldange, goed zichtbaar is het hoogteverschil wat de trein moet overbruggen op deze lijn
-
Heey leden! Weet iemand een oplossing waar de omroepen in de treinen harder kunnen? Sinds dat ik te enthousiast was met downloaden van de sounds mods van alle NL treinen zijn de omroepen ineens heel zacht het geluid van de trein hoor je nu wel mooier en harder maar helaas ten kosten van de omroepen Hoor het graag
-
jopke je bent een topper. In de lijst die je me gaf zaten de juiste rijtuigen. Heel erg bedankt👍
-
Ja dat zou je wel denken ..., maar als een gebruiker het benodigde materieel voor een bepaalt scenario niet op orde heeft houd het natuurlijk op. Kortom controleer altijd eerst even met TS_Tools c.q. LocoSwap of je wel alles compleet hebt om een mogelijke crash te voorkomen.
-