Jump to content

Forums

  1. SimTogether.com

    1. Announcements & News

      In this category all announcement by SimTogether will be published. 

      116
      topics
      439
      posts
    2. Tea house

      For all topics not related to simulation

      69
      topics
      541
      posts
  2. Train Simulator Classic

    1. 219
      topics
      567
      posts
    2. Support

      Run into an issue and need help from the SimTogether Community? Please feel free to write in English. 

      1.4k
      topics
      11.5k
      posts
    3. 226
      topics
      5.7k
      posts
  3. Other Simulators

    1. 15
      topics
      41
      posts
    2. 11
      topics
      30
      posts
    3. 23
      topics
      63
      posts
    4. 23
      topics
      36
      posts
    5. 6
      topics
      41
      posts
    6. 23
      topics
      157
      posts
  • Recent posts

    • De Hoekse lijn, de route waar ik wel naar uitkeek (ik denk wel meerdere). Strandde die route niet omdat je aan het twijfelen was om hem naar het hedendaagse om te zetten (wat erg zonde zou zijn geweest). Jammer dat je dat traject niet meer oppakt. Afijn, je moet doen waar je je goed bij voelt 🙂. Er zullen best mensen blij zijn met een Luxemburgse route. Nu het materieel nog 🤔.
    • Gefeliciteerd 🥳
    • Fijn Om te horen dat je het bouwen weer hebt opgepakt. we zien de plaatjes van de voortgang wel langs komen.
    • Na jaren niet zoveel gedaan te hebben met het bouwen van routes (helaas is de Hoekse lijn een stille dood gestorven) heb ik sinds deze week weer het bouwen opgepakt. Iets waar al jaren mijn hart bij ligt is het Luxemburgse spoorwegnet daarom ga ik een poging wagen het 1 en ander na te bouwen. We beginnen bij het Luxemburgse Stadter Gare, het centraal station van de stad Luxemburg.   Het is een flink station en kan wel tot knooppunt van Europa worden genoemd vanwege aansluiting naar België, Frankrijk en Duitsland. De sporen 1 en 2 liggen ver buiten de overige perrons door de vroegere 3Kv voor de NMBS richting Arlon. Inmiddels is dit 25Kv. Ook TGV Doet het station aan voor de richtingen Paris Est en Strasbourg. Wisselstraat richting Arlon (r) en het zuiden (l) Tot er wat beters te vinden is maar zelf wat geknutseld   De komende tijd werk ik aan een stuk van de Noordlijn die van Luxemburg via Ettelbrück en Kautenbach naar Troisvierges loopt. Ik heb mij voorgenomen om tot een eerste release te werken aan het traject Luxemburg-Ettelbrück met de zijlijn naar Diekirch.    De splitsing van de lijnen Luxemburg-Wasserbillig en Luxemburg-Troisvierges met op de achtergrond het Klausenerviaduct.   Begin van Pfaffenthal-Kirchberg.   Onderweg naar Dommeldange.   Station Dommeldange, goed zichtbaar is het hoogteverschil wat de trein moet overbruggen op deze lijn
    • De Hoekse lijn, de route waar ik wel naar uitkeek (ik denk wel meerdere). Strandde die route niet omdat je aan het twijfelen was om hem naar het hedendaagse om te zetten (wat erg zonde zou zijn geweest). Jammer dat je dat traject niet meer oppakt. Afijn, je moet doen waar je je goed bij voelt 🙂. Er zullen best mensen blij zijn met een Luxemburgse route. Nu het materieel nog 🤔.
    • Fijn Om te horen dat je het bouwen weer hebt opgepakt. we zien de plaatjes van de voortgang wel langs komen.
    • Na jaren niet zoveel gedaan te hebben met het bouwen van routes (helaas is de Hoekse lijn een stille dood gestorven) heb ik sinds deze week weer het bouwen opgepakt. Iets waar al jaren mijn hart bij ligt is het Luxemburgse spoorwegnet daarom ga ik een poging wagen het 1 en ander na te bouwen. We beginnen bij het Luxemburgse Stadter Gare, het centraal station van de stad Luxemburg.   Het is een flink station en kan wel tot knooppunt van Europa worden genoemd vanwege aansluiting naar België, Frankrijk en Duitsland. De sporen 1 en 2 liggen ver buiten de overige perrons door de vroegere 3Kv voor de NMBS richting Arlon. Inmiddels is dit 25Kv. Ook TGV Doet het station aan voor de richtingen Paris Est en Strasbourg. Wisselstraat richting Arlon (r) en het zuiden (l) Tot er wat beters te vinden is maar zelf wat geknutseld   De komende tijd werk ik aan een stuk van de Noordlijn die van Luxemburg via Ettelbrück en Kautenbach naar Troisvierges loopt. Ik heb mij voorgenomen om tot een eerste release te werken aan het traject Luxemburg-Ettelbrück met de zijlijn naar Diekirch.    De splitsing van de lijnen Luxemburg-Wasserbillig en Luxemburg-Troisvierges met op de achtergrond het Klausenerviaduct.   Begin van Pfaffenthal-Kirchberg.   Onderweg naar Dommeldange.   Station Dommeldange, goed zichtbaar is het hoogteverschil wat de trein moet overbruggen op deze lijn
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy