Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Bruikbaarheid LOGITECH G Saitek X-52 Flight Control System


Vectron

Recommended Posts

ik heb het geprobeerd op te zoeken op google maar ik kom er werkelijk niks over tegen.. maar als deze gewoon herkent word als joystick/gamecontroller dan gaat dat wel werken.. maar 100% zeker weet ik dat niet.. je kan tot 5 controllers dacht ik in ets2.. ik heb zelf een stuurtje van Logitech en een chinees apparaat met wat knoppen en dat werkt allemaal prima..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, Rob_zeeland zei:

Ik heb zelf een stuurtje van Logitech en een chinees apparaat met wat knoppen en dat werkt allemaal prima..

Helaas is zoëen stuurtje niets voor mij ,ik kan mijn benen voor de pendalen niet gebruiken.

 

Productbeschrijving

Een gaming muis en toetsenbord zijn overbodig met de Saitek X-52 Flight Control System. Met deze joystick bespeel je op een realistische en professionele manier flight sim games zonder dat je een muis en toetsenbord nodig hebt. De X-52 is uitgebreid te programmeren via de Saitek Smart Technology, waarmee je alle knoppen naar jouw gamestijl kunt aanpassen. Op het ingebouwde LCD-display staan de actuele instellingen afgebeeld. Zoals op de productafbeelding te zien is, bestaat de joystick uit aluminium waardoor de X-52 wel tegen een stootje kan. Alle knoppen zijn blauw verlicht zodat je in een donkere omgeving toch goed kunt blijven spelen. De set bevat ook spraaksoftware voor ultiem gamen.

Specificaties

Technische eigenschappen

Type apparaat

Gaming-stuur

Ondersteund platform

PC

Layout besturingsknoppen

Eigen merk

Uitvoering

Signaaloverdracht

Bedraad

Aansluitingen

USB-aansluiting

Meegeleverde software

Saitek Smart Technology

Systeemvereisten

Windows 7, 8.1, 10

Overige kenmerken

Gaming-stoel voor flight-games

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy