Jump to content

Sjef61

Community Booster
  • Content Count

    753
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Sjef61 last won the day on July 10

Sjef61 had the most liked content!

Community Reputation

173 Excellent

Social Info

User Groups

About Sjef61


  • User Group: Community Booster


  • Member ID: 33


  • Post Count: 753


  • Post Ratio: 2.77


  • Total Rep: 173


  • Member Of The Days Won: 37


  • Joined: 10/15/2019


  • Been With Us For: 272 Days


  • Last Activity:


  • Currently: Viewing Profile: Sjef61


  • Age: 58


Steam Integration

  • Steam ID
    76561198081155809

Recent Profile Visitors

1,911 profile views
  1. JackyTheCat, Suc6! Als je vragen hebt hoor ik het wel.
  2. I have installed Blender 2.83 today. I did some investigation. And yes, it is nearly the same. naming/texture format/ IGS export en blueprints..
  3. De geluiden die een trein maakt komen uit DAV files. Te vinden in de Audio map. Deze DAV files maak je d.m.v. de Blueprint editor die WAV files kan converteren naar DAV Hier onder en voorbeeld van de tyfoon DAV file van een 2200 De geluiden zijn weer onder gebracht in een proxibin bestand Deze proxy wordt gebruikt in de Soundblueprint Als laatste word deze blueprint gebruikt in de Engine blueprint. Zo kan je dus nazoeken welk geluid waarvoor gebruikt wordt. Om een Sound MOD te maken moet je dus eerst de DAV files omzetten naar WAV. ===================== davdecoder.rar ===================== Die kan je dan afspelen en bekijken hoe het er uitziet en hoe lang het is. Als referentie! Dit kan met het freeware programma Audacity Met dit programma kan het muziekbestand bekijken knippen, plakken en weer opslaan (11.025 Hz, 16 bit, stereo) Je vervangend geluid kan je hier dan op aanpassen indien nodig. Heb je een goed vervangend geluid dan kan je die omzetten met de Blueprint editor Hier een voorbeeld in de blueprint editor. Je files moet je zetten in deze map . Anders vind de Blueprint edior ze niet!! De nieuw gemaakte DAV file hernoem je naar de origineel gebruikte naam van de oude DAV fiie en je overschrijft de oude DAV file hiermee. (Maak altijd een backup van de orginele CT audiomap!!!) En testen maar.. LET OP>>>>>>>>>>>>>>> AANPASSEN VAN CT ASSTES IS ALLEEN VOOR EIGEN GEBRUIK Wil je dit uitbrengen dan moet je eerst op voorhand toestemming vragen aan ChrisTrains...
  4. Ok, sorry.. mmm yes that is strange then. in 3DS max i use several Textures and that works fine. do not now if it is a bug then in the exporter? And do they work If you use only one of them As a test? than you now both textures are correct.
  5. Hi Ter160, At First, Always use a _ in the filename instead of a space. example: my_file_name.DDS Told you earlier Secondly, you checked the file information of the source (JPG or PNG) picture file before converting to DDS? 64x64 or 128x128 etc. Most common mistake if missing ACE file message appear.
  6. Blijft vreemd Gerben. Het zou niet moeten. Je rijd dan toch niet op de seinen en tijden....
  7. Tsja, Ik heb vroeger allen in Groene vrachtwagens gereden. Je weet wel welke
  8. Ok, Oosterbroek, de Canvas route van het Starterspakket. Het gaat dus om Scenario 23.0 en 23.1 Ik heb vammiddag iemand gevraagd deze twee scenario uit te rijden en dat ging zonder problemen werd mij gemeld. Dus deze scenario's zijn goed. Hou jij je wel aan de snelheid/ starttijden en let je op de seinen met snelheid aanduidingen?? 23.0 23.1 (net voor het einde)
  9. Beste Denvertrucker,, Ik wens je Ieder geval veel sterkte in de nabije toekomst en beterschap maar hobby lekker op je eigen tempo en wanneer je er zin in hebt. Ik blijf je volgen.
  10. Kan je een screenshot maken van je foutmeldig bericht? Daar staan de coördinaten en andere belangrijke informatie bij. De spelers trein of andere treinenweghalen heeft geen zin Het is een ontsporing, geen botsing.
  11. Dus je ontspoord zelf (de trein dus tijdens het rijden?
  12. Beste R-Road, Ik wens je ieder geval veel sterkte en beterschap! Hopelijk vind je weer snel genoeg energie om weer van het leven en je hobby's te genieten
  13. Some assets are missing indeed. I Will look at it and i come back.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy