Jump to content
Het is ChrisTrains Christmas sale. 50% korting op alles van ChrisTrains! I It’s ChrisTrains Christmas sale. 50% off everything from ChrisTrains! ×
  • Development update September 3rd, 2020

    ??Ontwikkelingsupdate 3 september 2020 van het Microsoft Team

     

    Voor de volledige update, ga naar:  https://www.flightsimulator.com/september-3rd-2020-development-update/

     

    Vertaalde Post vanuit het engels:

    Quote

    Het is iets meer dan twee weken geleden sinds de lancering van Microsoft Flight Simulator en het team gaat door met de overgang van releasegericht werk naar feedbackopname, bugfixing en ontwikkeling.

    • Patch # 1 (build 1.7.14.0) is gisteren uitgebracht.
    • Patch # 2 is doorgegaan naar de laatste testfase.
      • Hoewel we nog niet helemaal klaar zijn om een releasedatum voor Patch # 2 te geven, wordt deze deze maand uitgebracht. Patch # 2 zal een grotere focus hebben op de "in-sim" -ervaring en we zullen een volledige patchlijst posten voordat deze wordt vrijgegeven.


    We hebben ook gewerkt aan het bijwerken van onze kerndocumenten (d.w.z. Development Roadmap / Feedback Snapshot) om meer duidelijkheid te geven over hoe we feedback van de community bijhouden en aanpakken.

    • Feedback-snapshot - Bijgewerkte feedback-snapshot vindt u hieronder. Hoewel we dit document nog aan het ontwikkelen zijn, vonden we het belangrijk om het te delen met de gemeenschap om meer transparantie te bieden voor feedback die we volgen. U kunt in de nabije toekomst wijzigingen in de indeling van het document verwachten om de community te helpen bij te houden hoe we feedback verwerken van opname tot implementatie.
      • image.thumb.png.bb67385d2003c2ad350769dc4ecd4105.png

     

    • Development Roadmap - Bijgewerkte Development Roadmap vindt u hieronder. Dit is een ander document waar we de komende maanden aan werken om al het werk in de franchise vast te leggen.
      • image.thumb.png.4833ed6cde57b3299ff4b38d22d90e15.png


    We blijven feedback verzamelen en volgen in al onze externe gemeenschappen. Dit proces van het verzamelen en opnemen van feedback zal zich blijven ontwikkelen terwijl het team werkt aan het versterken van de transparantie en verbinding tussen consument en ontwikkelingsteam. Als onderdeel van dit proces hebben we een stemfunctie toegevoegd aan onze forums om de gemeenschap een andere mogelijkheid te bieden om hun input te geven over de belangrijkste kwesties.

     

    PATCH # 2!

    • Patch is de laatste testfase ingegaan.
    • Team werkt aan het definiëren van de releasedatum in afwachting van de resultaten van de laatste tests.
    • POR brengt Patch # 2 uit in september.
    • Update over de tijdlijn en patchopmerkingen zullen worden verstrekt in ons aanstaande bericht op 09.10.2018.

     

    SDK-UPDATE

    Dankzij de creatieve energie en passie van de gemeenschap hebben we verschillende problemen geïdentificeerd en opgelost met betrekking tot de aorld editor, in het bijzonder met betrekking tot aangepaste antennes, geprojecteerde mazen, vervanging van luchthavens en bewerken van luchthavens. Aangepaste add-on luchthavens en POI's kunnen nu worden weergegeven op de wereldkaart en worden gebruikt bij het opstellen van een vluchtplan. We zijn ook blij om te zien dat de community een exporteer-plug-in voor Blender ontwikkelt, gebruikmakend van het standaard glTF-formaat waar Microsoft Flight Simulator sterk op steunt! Betreft de vliegtuigen, worden de instrumenten verbeterd door ondersteuning voor het oude XML-metersformaat (ondersteuning van lettertypen herstellen, verschillende andere problemen oplossen), terwijl tegelijkertijd de ondersteuning voor het nieuwe op WebAssembly gebaseerde systeem wordt verbeterd (lokale muiscoördinaten zijn nu toegankelijk voor WebAssembly-meters zijn er verschillende problemen opgelost). We ontwikkelen een gloednieuw op knooppunten gebaseerd deeltjeseffectensysteem, dat een opwindende toevoeging is aan de simulator. SimConnect krijgt ook wat liefde en we hebben een belangrijk prestatieprobleem opgelost dat ermee verband houdt, en we herstellen ook ontbrekende functionaliteit en documenteren het beter. Ten slotte blijven we de SDK-documentatie verbeteren en hebben we ook gewerkt aan het documenteren van het schrijfproces van bushtrips.

     

    Derde partijen 

    We hebben nu meer dan 800 applicaties op onze in-sim marktplaats en hebben de eerste ~ 20 partners al goedgekeurd. Er zijn al verschillende geweldige producten van derden beschikbaar op de markt en onze volgende release zal nog een tiental creaties toevoegen. Wij als team zijn super energiek om bijna elke dag nieuwe productaankondigingen van derden te zien en kunnen niet wachten om een aantal van deze creaties zelf te proberen. Het is geweldig om te zien hoe creatieve energie wordt ontketend door de community van videomakers en we zijn er trots op dat deze producten op het platform verschijnen ... en dat is nog maar het begin. We hebben de komende maanden bijna 100 productaankondigingen gepland!

     

    ??Development update September 3rd, 2020 from the Microsoft team

     

    For the complete update, check out: https://www.flightsimulator.com/september-3rd-2020-development-update/

     

    Original Post:

    Quote

    It’s been just over two weeks since the launch of Microsoft Flight Simulator and the team continues to transition from release focused work and back into feedback ingestion, bug fixing, and development.

    • Patch #1 (build 1.7.14.0) was released yesterday.  
    • Patch #2 has advanced to the final testing phase.
      • While we’re not quite ready to provide a release date for Patch #2, it will be released this month. Patch #2 will have an increased focus on the “in-sim” experience and we will post a complete patch list prior to release.

     

    We’ve also been working on updating our core documents (i.e. Development Roadmap/Feedback Snapshot) to provide greater clarity into how we are tracking and addressing community feedback.

    • Feedback Snapshot – Updated Feedback Snapshot can be found below. Though we are still evolving this document, we felt it important to share with the community to provide better transparency for feedback we are tracking. You should expect changes to the format of the document in the near future to help the community track how we are processing feedback from ingestion to implementation.
      • image.thumb.png.4d0821009d4273ac821a578c4144fb73.png

     

    • Development Roadmap – Updated Development Roadmap can be found below. This is another document we are working to evolve over the next few months to capture all the work happening across the franchise.
      • image.thumb.png.690279adee9e0454041e66fdfc31f649.png

     

    We continue to collect and track feedback across all our external communities. This process of feedback collection and ingestion will continue to evolve as the team works to strengthen the transparency and connection between consumer and development team. As part of this process, we have added a voting feature in our forums to provide another avenue for the community to provide their input into the most important issues.

     

    PATCH #2!

    • Patch has entered the final testing phase.
    • Team working to define release date pending results of final testing.
    • POR is to release Patch #2 in September.
    • Update on timeline and patch notes will be provided in our upcoming post on 09.10.
       

    SDK UPDATE

    Thanks to the creative energy and passion of the community, we have identified and fixed several issues related to the world editor, in particular linked to custom aerials, projected meshes, airports replacement and airport editing. Custom add-on airports and POIs can be now displayed in the world map and used when setting up a flight plan. We are also happy to see that the community is developing an exporter plugin for Blender, leveraging the standard glTF format that Microsoft Flight Simulator is heavily relying on! On the aircraft side, instruments are improving via support for the legacy XML gauges format (restoring fonts support, fixing several other issues) while at the same time improving support for the new WebAssembly-based system (local mouse coordinates are now accessible to WebAssembly gauges, several issues have been fixed). We are developing a brand new node-based particles effects system, which is an exciting addition to the simulator all-up. SimConnect is also getting some love and we fixed an important performance issue related to it, and we are also restoring missing functionality and better documenting it. Lastly, we keep improving the SDK documentation, and we’ve also worked on documenting the bush trips authoring process.

     

    3rd Parties

    We have now over 800 applications to our in-sim marketplace and have approved the first ~20 partners already. Several awesome 3rd party products are already available in the marketplace and our next release will add another dozen or so creations. We as a team are super energized to see new 3rd party product announcements almost every day and can’t wait to try some of these creations ourselves. It’s awesome to see to creative energy unleashed by the creator community and we are proud to see these products coming to the platform … and it’s only the beginning. We have nearly 100 product announcements planned over the next few months!

    image.thumb.png.21684b9f66cd8d13948f56b65e47f466.png

     

     

    Sources: https://www.flightsimulator.com/september-3rd-2020-development-update/


    User Feedback

    Join the conversation

    You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy