Jump to content
  • 0

TS2020 en Koeblitzer Mountains reloaded V3

Question

Guest Treinbestuurder

Hallo allemaal,

ik ben nieuwe hier en meestal meld je je bij een forum aan als je een vraag hebt. En inderdaad .... die heb ik.

Enkele maanden geleden begonnen met het spelen van TS2020 met bijbehorende routes e.d.

Later de route "Köln to Koblenz" gekocht (omdat ik die omgeving aardig ken) en daar kreeg ik te maken met PZB en SiFa. Toen ik dat eenmaal onder de knie had werd het rijden pas echt en leuk !

Nu heb ik "Koeblitzer Mountains reloaded V3" gekocht en tot mijn verdriet werkt dat zonder Sifa en PZB. Wel mooie landschappen, maar lang niet zo uitdagend dus vanwege het ontbreken van SiFa en PZB. Gewoon alleen maar rijden dus :-(

Doe ik iets verkeerd of is deze route inderdaad zonder PZB en SiFa ?

Dank vast voor de reactie,

Dirk

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hoi Dirk,

De route is geschikt voor PZB. Echter moet de trein waar je mee rijdt, hier ook voor geschikt zijn. Het kan zijn dat de treinen die meegeleverd zijn bij deze route deze beveiligingssystemen niet hebben. Waarschijnlijk doe je dus niks fout. Probeer anders eens om een Quick Drive scenario te spelen op deze route, met de treinen van Köln - Koblenz. Die hebben wel PZB en SIFA, en dat werkt als het goed is wel.

Ruben

• 0

Bedankt voor je reactie Ruben,

ik snap (nu pas) dat zowel route alsook de locomotief geschikt moeten zijn gemaakt voor gebruik van SiFa en PZB. Inderdaad werkt de BR155 uit Koblenz-Köln met SiFa en PZB wél op de routes van Koeblitzer Mountains. Dank voor je tip en oplossing dus. Wel jammer dat de "carrière scenario's" in Koeblitzer Mountains blijkbaar gebruik maken van loco's zonder PZB en SiFa en dat de carrière scenario's dus wat simpeler zijn dan die van Koblenz-Köln. Daar had ik handen en voeten nodig om correct te reageren op de seinbeelden en ook nog op tijd te rijden. Dat is in Koeblitzer Mountains niet het geval en zelfs met een BR155 met Sifa en PZB zijn er nauwelijks seinbeelden die het uitdagend maken.

Wel heel mooi gemaakt die routes trouwens. Maar je, je zoekt toch ook wat uitdaging hè ?

Groet,

Dirk

• 0

Er zijn ook veel aanvullende scenario's voor deze route te downloaden. Vaak moet er wel additioneel materieel worden geïnstalleerd.

O.a. hier: