Train Simulator 2021 is een game met ongekende mogelijkheden. Dat bijkt wel uit de vele downloads die bijvoorbeeld hier op SimTogether te downloaden zijn. We realiseren ons echter ook dat het voor startende gebruikers soms best even een puzzel is om alles werkend te krijgen, vooral voor de installatie van Nederlandse content. Bouwers en content creators steken op hun beurt vaak veel tijd in een duidelijke handleiding. Die laagdrempeligheid om in te stappen in de game probeert SimTogether te supporteren met bijvoorbeeld het starterspakket en uitgebreide handleidingen in de tutorial sectie.
Stel je vragen over freeware downloads op het forum of via de Discord
Toch is het heel logisch dat je soms een vraag hebt. We hebben op het forum een uitgebreide categorie waarin je al je vragen kunt stellen. Ook hebben we een Discord, waar je al chattend je vraag kunt stellen. Vaak heb je razendsnel een antwoord.
We willen je echter vragen om het PM-systeem niet te gebruiken voor support gerelateerde vragen. Het is verleidelijk om de bouwer van een route een PM te sturen met daarin je vraag, maar stel je voor dat we dat allemaal zouden doen. Stel je support gerelateerde vraag daarom op het forum of de Discord en niet via PM.
SimTogether contact kanalen vooral bedoeld voor de webshop en de site
Het SimTogether-team bestaat uitsluitend uit vrijwilligers. De inkomsten uit de webshop worden gebruikt om de kosten van de website te financieren en te kunnen investeren in de website. De capaciteit die we hebben, willen we maximaal inzetten en daarom geldt ook hier om vragen over freeware downloads niet teveel via de SimTogether support-kanalen te stellen. Natuurlijk mag je wel altijd contact opnemen via de Facebook-chat, WhatsApp of het ticket-systeem als je vragen hebt over een aankoop of problemen hebt met de website. Normaliter heb je altijd binnen een uurtje een reactie.
Deel plaatjes en foutmeldingen
Tot slot nog een tip om jouw vraag zo snel als mogelijk beantwoord te krijgen: deel eventuele foutmeldingen aan de hand van screenshots en vermeld zo duidelijk mogelijk het probleem dat je ervaart in de game. Je zult zien dat je dan vaak snel een vakkundig antwoord hebt op je vraag!
Het is onze doelstelling om het gebruikersgemak van jou als SimTogether-lid maximaal te maken! Met jouw hulp lukt dat nog beter.
Question
etienne123 441
Train Simulator 2021 is een game met ongekende mogelijkheden. Dat bijkt wel uit de vele downloads die bijvoorbeeld hier op SimTogether te downloaden zijn. We realiseren ons echter ook dat het voor startende gebruikers soms best even een puzzel is om alles werkend te krijgen, vooral voor de installatie van Nederlandse content. Bouwers en content creators steken op hun beurt vaak veel tijd in een duidelijke handleiding. Die laagdrempeligheid om in te stappen in de game probeert SimTogether te supporteren met bijvoorbeeld het starterspakket en uitgebreide handleidingen in de tutorial sectie.
Stel je vragen over freeware downloads op het forum of via de Discord
Toch is het heel logisch dat je soms een vraag hebt. We hebben op het forum een uitgebreide categorie waarin je al je vragen kunt stellen. Ook hebben we een Discord, waar je al chattend je vraag kunt stellen. Vaak heb je razendsnel een antwoord.
We willen je echter vragen om het PM-systeem niet te gebruiken voor support gerelateerde vragen. Het is verleidelijk om de bouwer van een route een PM te sturen met daarin je vraag, maar stel je voor dat we dat allemaal zouden doen. Stel je support gerelateerde vraag daarom op het forum of de Discord en niet via PM.
SimTogether contact kanalen vooral bedoeld voor de webshop en de site
Het SimTogether-team bestaat uitsluitend uit vrijwilligers. De inkomsten uit de webshop worden gebruikt om de kosten van de website te financieren en te kunnen investeren in de website. De capaciteit die we hebben, willen we maximaal inzetten en daarom geldt ook hier om vragen over freeware downloads niet teveel via de SimTogether support-kanalen te stellen. Natuurlijk mag je wel altijd contact opnemen via de Facebook-chat, WhatsApp of het ticket-systeem als je vragen hebt over een aankoop of problemen hebt met de website. Normaliter heb je altijd binnen een uurtje een reactie.
Deel plaatjes en foutmeldingen
Tot slot nog een tip om jouw vraag zo snel als mogelijk beantwoord te krijgen: deel eventuele foutmeldingen aan de hand van screenshots en vermeld zo duidelijk mogelijk het probleem dat je ervaart in de game. Je zult zien dat je dan vaak snel een vakkundig antwoord hebt op je vraag!
Het is onze doelstelling om het gebruikersgemak van jou als SimTogether-lid maximaal te maken! Met jouw hulp lukt dat nog beter.
Namens het SimTogether Team
Etienne
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/1166-zo-krijg-je-het-snelst-antwoord-op-je-vraag/Share on other sites
0 answers to this question
Recommended Posts