Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

Eigen plaatsnaam in CT koersborden


Meesi

Question

Ik ben een route aan het bouwen en wil graag mijn eigen plaatsnamen kunnen zien in de koersborden van treinen van Christrains

Edited by Meesi
Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

 

Op 11-5-2020 om 18:54, Blije Computer zei:

Dit kun je doen door de "Destinations" bestanden in de mappen van de treinen om te zetten naar .DDS met RSbintool, en dan deze aan te passen met Gimp, ik weet niet exact hoe het werkt met nieuwe bestemmingen, maar het werkt bij het vervangen van bestemmingen

Bedankt voor je reactie, maar ik heb het geprobeerd en krijg nu missing textures in de koersborden. Zowel met nieuwe plaatsen toevoegen als plaatsen vervangen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit kun je doen door de "Destinations" bestanden in de mappen van de treinen om te zetten naar .DDS met RSbintool, en dan deze aan te passen met Gimp, ik weet niet exact hoe het werkt met nieuwe bestemmingen, maar het werkt bij het vervangen van bestemmingen

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 minuten geleden, Meesi zei:

 

Bedankt voor je reactie, maar ik heb het geprobeerd en krijg nu missing textures in de koersborden. Zowel met nieuwe plaatsen toevoegen als plaatsen vervangen.

 

Je moet ook weer die .DDS importeen met RSbintool en opslaan, en het is geloof ik belangrijk dat de naam het zelfde blijft

Als het hierna niet werkt dan weet ik het helaas ook niet

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy