Jump to content
  • 0

Starterspakket gekocht en betaald. Geen download link.

Question

Hallo!
Ik ben een nieuw lid van deze gemeenschap en onlangs begonnen met trein simulator 2022.
Na een paar dagen aanmodderen heb ik vanavond het starterspakket aangeschaft.
Deze koste Euro 39,95.
Echter, ik heb geen enkele mogelijkheid deze te downloaden.
Het staat niet in mijn persoonlijke pagina, ook heb ik geen enkele bevestiging via email ontvangen.
Ook niet van mijn account registratie.

Ik zal graag hulp willen ontvangen hoe ik het aangekochte pakket alsnog kan downloaden.

Het enige bewijs van aankoop staat op mijn creditcard account, hopelijk is op andere wijze mijn transactie te traceren.

Vriendelijke groet,
Joop

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hallo Joop,

Misschien dat het zo lukt:

• Hier op het forum zie je bovenaan een blauwe balk met, van links naar rechts: Home, Forums, Discord, Galerij, Videos, Wiki, Downloads, Shop. Klik op Shop.
  • Onder de blauwe balk zie je: Shop, Downloadbestanden. Klik op Downloadbestanden.
  • Zie je nu de kop "Beheer je aankopen"  en daaronder de onderdelen van het starterspakket? Zo ja, dan kan je ze stuk voor stuk downloaden.
  • Like 2
  • 0

Hallo Severus,

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Het probleem is inmiddels opgelost.

Klaarblijkelijk was ik te ongeduldig. Mijn order werd per hand verwerkt en dat gebeurd gewoon overdag.
Inmiddels heb ik de benodigde bestanden gedownload en Nederland weer wat onveiliger gemaakt met mijn rijkunsten.

Prettige dag verders!
Groetjes, Joop.