Trophies and Medals vadasz 0 Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 Beste Mede Railsfans In het verleden heb ik of hier of elders gelezen over het verkanten, Nu ben ik dit aan het proberen maar het sluit niet zo mooi aan zoals je ziet, heb zowel het rechte als de bocht geselecteerd en op diverse manieren gepoogd maar kom steeds op hetzelfde resultaat uit. (zie printscreen) Is er iemand die mij uit de verkanting misére. Heb van alles gepoogd zoals gelijke rails magneet aan/uit enz Alles met hetzelfde resulttaat Gr vadasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals BertTrain 389 Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 Kijk eens op het volgende topic: https://dutchsims.nl/viewtopic.php?f=9&t=811&p=5676&hilit=verkanting#p5676 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Truij 41 Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 (edited) Ai ai, Ziet er weer eens uit als tutorials niet op orde hebben. Maar oké, kijk hier maar eens: Want het probleem is hier dat je geen easements gebruikt. Easements zorgen dat je geleidelijk de bocht ingaat. Als je dus verkanting (super-elevation) gebruikt gsat dat ook geleidelijk. Gr. Truij (Dat van @BertTrainis ook goed, maar hij kwam er ook precies in toen ik typte) Edited December 2, 2022 by Truij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
vadasz 0
Beste Mede Railsfans
In het verleden heb ik of hier of elders gelezen over het verkanten,
Nu ben ik dit aan het proberen maar het sluit niet zo mooi aan zoals je ziet, heb zowel het rechte als de bocht geselecteerd en op diverse manieren
gepoogd maar kom steeds op hetzelfde resultaat uit. (zie printscreen)
Is er iemand die mij uit de verkanting misére. Heb van alles gepoogd zoals gelijke rails magneet aan/uit enz
Alles met hetzelfde resulttaat
Gr vadasz
2 answers to this question
Recommended Posts