Op sommige QD routes (o.a. Zuidwest NL) kom je een rood sein tegen wat op rood blijft staan. Als ik het negeer en optrek gebeurt er niets, geen ATB ingreep. Dat lijkt dus op een willekeurig rood sein, iets wat ik me kan voorstellen in een QD route (hoewel?) . Maar als ik scenario Zandvoort in NW NL rijd dan kom ik een rood sein sein tegen dat idd op rood blijft staan (gisteren gecheckt: 12 minuten) en in die tijd komen er twee treinen voorbij. Dus opnieuw 4 minuten wachten (zonder verder verkeer) en als ik dan optrek grijpt ATB in. Dus (om het korte en bondig te houden) hoe zit de beïnvloeding van de seinen in TSC in elkaar?
Edited by Sjef61 Afgesplitst van andere topic. Geen eigen vragen stellen in andermans topic
Question
Gerwil 46
Op sommige QD routes (o.a. Zuidwest NL) kom je een rood sein tegen wat op rood blijft staan. Als ik het negeer en optrek gebeurt er niets, geen ATB ingreep. Dat lijkt dus op een willekeurig rood sein, iets wat ik me kan voorstellen in een QD route (hoewel?) . Maar als ik scenario Zandvoort in NW NL rijd dan kom ik een rood sein sein tegen dat idd op rood blijft staan (gisteren gecheckt: 12 minuten) en in die tijd komen er twee treinen voorbij. Dus opnieuw 4 minuten wachten (zonder verder verkeer) en als ik dan optrek grijpt ATB in. Dus (om het korte en bondig te houden) hoe zit de beïnvloeding van de seinen in TSC in elkaar?
Afgesplitst van andere topic. Geen eigen vragen stellen in andermans topic
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/2376-be%C3%AFnvloeden-van-seinen-die-rood-blijven/Share on other sites
2 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now