Trophies and Medals Treintje 90 Posted January 17 Share Posted January 17 Ik had de SKtrein HLE 18 & 19 aangeschaft. Helaas ontbrak daar de gebruikshandleiding van. Waarschijnlijk al bij alle gebruikers bekent. Op Youtube staan wel diverse demo's van hoe je opstart met deze loc. Alleen zijn deze niet van commentaar voorzien en ook nog lastig te volgen. Ik ben zelf maar eens aan het experimenteren gegaan en wil nu mijn oplossing graag met andere eigenaren delen. Ik heb dan ook maar een video hiervan gemaakt met een, volgens mij, duidelijke uitleg. Bekijk mijn, summiere oplossing HIER 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Treintje 90 Posted January 20 Author Share Posted January 20 (edited) Er is ook een alternatief voor de HLE 18 Dit is een repaint en werkt zonder al deze perikelen. Hier heb je alleen de Vectron van RSSLO voor nodig. Deze. De repaint kan je hier, gratis, ophalen. Zie afbeelding. Ikzelf heb deze repaint ook geïnstalleerd. Werkt, tot nu, een stukje simpeler. Bovendien ben je ook nog 10 euro voordeliger uit. Edited January 20 by Treintje toevoeging 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts