Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Tijdje afwezig


rcdevisser

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

 

Zoals jullie waarschijnlijk hebben gemerkt heb ik al geruime tijd geen posts meer gezet noch forumactiviteiten uitgevoerd.

Ik ben er wel maar op de achtergrond.

 

E.e.a. heeft vooral te maken met mijn werk. 

Als Internationaal Touringcarchauffeur ben ik na het einde van de coronatijd nog maar nauwelijks thuis.

Hieronder een kleine greep uit mijn dagelijkse werkzaamheden.  Meerdaagse elders, Weekje daarzo, Dagje Bruhl, Dagje Ardenne, effe naar Brussel. Groepje naar Parijs ofzo. Pendeltje naar Oostenrijk, Skivakantie rijden naar Les Deux Alps. 6-daagse Zuid Engeland en nog steeds geen ruimte om in Rocherster bij Matt te gaan kijken. Schoolreisje hier, schoolreisje daar, Dagtochtje met cruisebootgasten naar de Keukenhof, Zaanse Schans, Partybus naar Lowlands, Voetbalteam naar een uitwedstrijd. en dan nog effe personeelsvervoer voor een bekend boodschappenbedrijf die je in de zomer zelf in de weide uitvoert. Nog effe gauw de bus schoonmaken, ramen zemen, dweilen, toilet effe doen, bagage laden/lossen, aanhanger laden, En dit is nog maar een kleine greep uit de werkzaamheden. 

Dan kom ik ongeveer aan zo'n 80 uur per week en zo nu en dan zie ik mijn eigen bed. Maar ach als vrijgezel(lige) kom ik nog eens ergens en echt hé Het houdt je van de straat. En ja als ik vakantie heb ben ik THUIS....... en daar staat ook weer het een en ander te wachten wat al die tijd blijft liggen.

 

Mijn projecten binnen TSC liggen stil mede als gevold dat ik met Smart(ies) op een game PC zit te wachten die in de loop dit jaar wel komt, maar goed

 

Ik moet er bij zeggen. Ik heb wel plezier in mijn werk. Maar wat wil je ook. Laatst was ik in Swanage met een groep en had de gelegenheid om op een Class 7P te staan op het station vana Swanage. De trein reed voor een man die heel de trein had gehuurd om zelf the stoken en te rijden. en dus had ik die Pacific die bekend staat als de Bulleid te zien. Hiervan wat foto's. Ook nog effe een selfie van mijn bussie waar ik standaard mee rij.

 

Oké dan dat was het effe voor zover.

 

 

Grtz,

IMG_4859.jpg

IMG_4860.jpg

IMG_4861.jpg

IMG_4863.jpg

IMG_4865.jpg

unnamed.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy