Jump to content

Recommended Posts

Om met de deur in huis te vallen; ik had regelmatig toch nog last van O.O.M. Deze trad op als ik een zwaar scenario had gespeeld en vervolgens met een ander scenario wilde door spelen. Het gebeurde bijv. ook als ik een eigen scenario in de SE had bewerkt en vervolgens dit wilde spelen of zelfs bij het opslaan van de aanpassingen. Misschien hebben routebouwers hier ook wel eens mee te maken gehad. Kortom, ik heb nu een programma gevonden wat alle achter gebleven 'rommel' uit het geheugen opruimt. Kosten 15 euro per jaar. De naam van het programma is Advanced System Care van iobit. Hierin zitten diverse modules Ik gebruik hoofdzakelijk de 'Prestatie Monitor' en 'Slimme RAM' Als je deze goed instelt dan zie je op de prestatie monitor dat Railworks opstart met 4 GB Zodra je een (in mijn geval) een scenario opstart zie je tijdens het spel dat het gebruik van 4 Gb terug zakt naar 250 MB en zelfs nog lager. Je spel lijd hier niet onder. Er verdwijnen dus geen objecten!! Ik gebruik dit nu alweer enkele weken en heb nog steeds geen manko's kunnen ontdekken. Het ruimt het ram steeds op van wat TSC niet meer gebruikt. Probeer het zelf eens uit en schrijf hier jouw ervaring er bij.

Voor gebruik Slimme RAM

presta4.jpg.1b386011e85eab0645707098a01a1a28.jpg

NA inschakelen van de Slimme RAM

geheugenoplossing.thumb.jpg.63f9eff4d981d8045029bfae81791a78.jpg

PS. Ik heb geen aandelen bij deze firma! 😇

Edited by Treintje
zin opbouw aangepast
https://simtogether.com/forums/topic/2672-pc-geheugen-probleem-met-ts/