Jump to content
Nieuw ChrisTrains Product nu beschikbaar: ChrisTrains Zes and Zces wagons I New ChrisTrains Product now available: ChrisTrains Zes and Zces wagons ×

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Na een behoorlijk lange tijd te hebben gewacht waarbij mn baard inmiddels de lengte heeft van die van Sinterklaas, heb ik eindelijk mn nieuwe PC kunnen halen.

Dat is een leuke i7 met 2Tb SSD opslag, liquid cooled, Gforce RTX 5060Ti met 16 Gb en nog wat leuke dingetjes erin. En ja na een even zo lange tijd TS Classic erop waarvan ik nog niet een kwart van mn verzameling op de SSD heb staan op de nieuwe PC, maar toch weer kunnen rijden op de West Lines of Scotland. Een van mijn favorietee lijnen. Dit ff met een uit de kast getrokken 2MT rondom Dumfries. Maar wat een verademing om niet meer naar een "dia-voorstelling" te hoeven kijken. Op korte termijn hoop ik tussen neus en lippen door nog de 01.10 van TFS binnen te slepen die in mijn verzameling nog ontbrak als gevolg van het niet meer kunnen rijden op TS Classic op de oude PC

Loop ik nu te worstelen met TSW5 maar die kan ik vanaf PS5 niet overzetten. TSW5 staat er inmiddels op en maar ff gebruik gemaakt van de Summersale met daarbij de Peak Forrest en de Spirit of Steam gelijk erbij gezet. Had nog effe gekeken voor Zwolle Groningen, maar ik erger mij kapot aan de bovenleidingmasten langs de baan. Lijkt wel of je in Belgie bent met die masten. vanwge die masten vindt ik het de aanschaf niet waard. De Koploper ziet aardig uit, maar had liever mat 54 en mat 64 hier gezien. Was ook mooier geweest als de doorloopkop funktioneel was geweest zoals het de Koploper was voorbehouden. 

Oke dan luitjes tot speodig

• Like 1
https://simtogether.com/forums/topic/2847-nieuwe-pc/