Dank.. ben ietsje verder. Als ik ChrisTrains C:\CT\NSVIRMm_InputMapper.bin converteer naar XML zie ik dat de Q gekoppeld is aan WarningSystemReset:
<iInputMapper-cInputMapEntry d:id="408986">
<State d:type="sInt32">0</State>
<Device d:type="cDeltaString">Keyboard</Device>
<ButtonState d:type="cDeltaString">ButtonDown</ButtonState>
<Button d:type="cDeltaString">Key_Q</Button>
<ShiftButton d:type="cDeltaString">NoShift</ShiftButton>
<Axis d:type="cDeltaString">NoAxis</Axis>
<Name d:type="cDeltaString">IncreaseControlStart</Name>
<Parameter d:type="cDeltaString">WarningSystemReset</Parameter>
<NewState d:type="sInt32">0</NewState>
</iInputMapper-cInputMapEntry>
<iInputMapper-cInputMapEntry d:id="408996">
<State d:type="sInt32">0</State>
<Device d:type="cDeltaString">Keyboard</Device>
<ButtonState d:type="cDeltaString">ButtonUp</ButtonState>
<Button d:type="cDeltaString">Key_Q</Button>
<ShiftButton d:type="cDeltaString">NoShift</ShiftButton>
<Axis d:type="cDeltaString">NoAxis</Axis>
<Name d:type="cDeltaString">DecreaseControlStart</Name>
<Parameter d:type="cDeltaString">WarningSystemReset</Parameter>
<NewState d:type="sInt32">0</NewState>
</iInputMapper-cInputMapEntry>
Dan zou Q dus de ATB moeten resetten? Dat doet ie niet, ook niet als ik WarningSystemReset aan een andere knop koppel.
Ter vergelijking, bij de dodemansknop werkt het wel:
<iInputMapper-cInputMapEntry d:id="409086">
<State d:type="sInt32">0</State>
<Device d:type="cDeltaString">Keyboard</Device>
<ButtonState d:type="cDeltaString">ButtonDown</ButtonState>
<Button d:type="cDeltaString">NumPad_Enter</Button>
<ShiftButton d:type="cDeltaString">NoShift</ShiftButton>
<Axis d:type="cDeltaString">NoAxis</Axis>
<Name d:type="cDeltaString">IncreaseControlStart</Name>
<Parameter d:type="cDeltaString">DeadMansReset</Parameter>
<NewState d:type="sInt32">0</NewState>
</iInputMapper-cInputMapEntry>
<iInputMapper-cInputMapEntry d:id="409096">
<State d:type="sInt32">0</State>
<Device d:type="cDeltaString">Keyboard</Device>
<ButtonState d:type="cDeltaString">ButtonUp</ButtonState>
<Button d:type="cDeltaString">NumPad_Enter</Button>
<ShiftButton d:type="cDeltaString">NoShift</ShiftButton>
<Axis d:type="cDeltaString">NoAxis</Axis>
<Name d:type="cDeltaString">DecreaseControlStart</Name>
<Parameter d:type="cDeltaString">DeadMansReset</Parameter>
<NewState d:type="sInt32">0</NewState>
</iInputMapper-cInputMapEntry>
Zou WarningSystemReset niet de goede naam zijn van deze knop? Is er een manier om daar achter te komen?