Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • Development update August 20th, 2020

    JCZ98
    • 654 views

       (0 reviews)
     Share

    ??Ontwikkelingsupdate 20 augustus 2020 van het Microsoft Team

     

    Voor de volledige update, ga naar: https://www.flightsimulator.com/august-20th-2020-development-update/

     

    Vertaalde Post vanuit het engels:

    Quote

    TURBULENTIE?
    Het team werkt momenteel hard om een patchupdate te bieden om problemen op te lossen die onlangs zijn gemeld. We verwachten een releasedatum voor de patch update van 27 augustus.
    Om diegenen onder u die problemen ondervinden te helpen, hebben we in de tussentijd een ondersteuningspagina (https://www.flightsimulator.com/known-issues/) opgezet met de laatste updates over het opsporen / onderzoeken van problemen en oplossingen. Bekijk ook onze nieuwe Twitter-account @MSFS_Support voor serverinformatie en probleemrapporten.

    PARTNERSHIP-SERIE - WELKOM BING!

    SDK-UPDATE

    Met de officiële release van Microsoft Flight Simulator komt ook de eerste openbare Microsoft Flight Simulator SDK-release. We hebben een goed startpunt bereikt voor landschappen en eenvoudige vliegtuigen, maar er komt nog veel aan in de toekomst. Sinds de laatste uitgave in de gesloten bèta hebben we de documentatie op verschillende fronten verbeterd; met name platvormen,  taxibaan borden, geschilderde lijnen en lichten. We hebben voorbeelden toegevoegd voor de lichten en voor navigatiegegevens. De ontwikkelaarsmodus heeft veel problemen en crashes opgelost, en heeft nu de optie om een heel project in één keer te bouwen, in plaats van dat de ontwikkelaar pakket voor pakket moet bouwen.

    Voor complexe vliegtuigen is WebAssembly nog volop in ontwikkeling. We werken aan een aantal hoognodige functies en bieden code om bestaande C ++ -vliegtuigen te helpen exporteren. Daarnaast zijn we ook actief bezig met het in kaart brengen van de functionaliteit van de SimConnect API. We kijken uit naar uw voortdurende feedback, die tot nu toe van onschatbare waarde is gebleken!

     

    AROUND THE WORLD TOUR – AFLEVERING #1  OCEANIA

    Around the World is een serie van 6 afleveringen die je meeneemt door Oceanië, Azië, Afrika, Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Midden-Amerika en het Caribisch gebied door de lens van Microsoft Flight Simulator. Verken in aflevering 2 de diverse regio van Azië - verspreid over het oostelijk en westelijk halfrond, inclusief Australië, Melanesië, Micronesië en Polynesië.

    Mocht je het gemist hebben, we hebben onlangs aflevering # 1 van onze Around the World Tour-serie uitgebracht.

     

     

    Development update August 20th, 2020 from the Microsoft team

     

    For the complete update, check out: https://www.flightsimulator.com/august-20th-2020-development-update/

     

    Original Post:

    Quote

    EXPERIENCING TURBULENCE?

    The team is currently working hard to provide a patch update to address issues that have been recently reported. Expect a release date for the patch in our August 27th update.

    In the meantime, to help those of you experiencing issues, we have setup a support page (https://www.flightsimulator.com/known-issues/) with up-to-the-minute updates on issue tracking/investigation, work-arounds, and solutions. Also, check out our new Twitter handle @MSFS_Support for server info and issue reports.

     

    PARTNERSHIP SERIES – WELCOME BING!

    SDK UPDATE

    With the official release of Microsoft Flight Simulator also comes the first public Microsoft Flight Simulator SDK release. We have reached a good starting point for scenery and simple airplanes, but there is still a lot to come in the future. Since the last release in the Closed Beta, we have improved the documentation on several fronts; most notably aprons, taxiway signs, painted lines and lights. We added samples for the lights and for navigation data. The developer mode has seen many issues and crashes fixed, and now has the option to build an entire project at once, rather than requiring the developer to build package by package.

    For complex aircraft, WebAssembly is still undergoing active development. We are working on some much-needed features and providing code to help port existing C++ aircraft. In addition to this, we are also actively working on mapping out the functionality of the SimConnect API. We look forward to your continued feedback, which has proven to be invaluable so far!

     

    AROUND THE WORLD TOUR – EPISODE #1  OCEANIA

    Around the World is a 6 episode series that takes you across Oceania, Asia, Africa, Europe, North America, South America, Central America, and the Caribbean through the lens of Microsoft Flight Simulator. In episode 2, explore the diverse region of Asia– spanning the eastern and western hemispheres, including Australasia, Melanesia, Micronesia and Polynesia.

    In case you missed it, we’ve recently released episode #1 in our Around the World Tour series.

     

    Sources:

    https://www.flightsimulator.com/august-20th-2020-development-update/

    https://www.youtube.com/c/MicrosoftFlightSimulator/featured

     Share


    User Feedback

    Join the conversation

    You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy