Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Missende overkapping Zwolle Noord-Oost NL


Airton

Question

Beste forumleden,

 

Ik heb deze vraag al een keer gesteld, maar na vele pogingen mis ik nog steeds de overkapping bij Zwolle. Dit doet zich voor vanaf versie 2.5. Ik heb alle recente objecten van Frison gedownload. Ik heb de route helemaal verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Ik heb versie 1 t/m 3 via Utilities geïnstalleerd, met weinig succes. Ik heb de assets behouden en alle oude versies eraf gegooid en nog steeds hetzelfde. Ik heb de instellingen op maximaal gezet, maar dat mocht ook niet baten. Ik vind het super raar en ben ten einde raad. Heeft iemand een oplossing? misschien iets dat ik over het hoofd zie? 

Bij voorbaat dank! 

Link to comment
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dit is een ZIP file met een  RWP file met de overkapping van Zwolle

Als je de melkflesjes niet hebt verwijderd dan is dit installeren voldoende.

Heb je de melkflesjes verwijderd dan alleen de route er weer overheen zetten

Zwolle_overkapping.zip

 

Die rij met hangende flesjes is verlichting die in payware zit (Ik heb ze ook niet) in de update van de route zullen worden vervangen.

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hoi Airton,

 

Heb je alle assets gedownload die in de handleiding staat? Ik vermoed van niet gezien de perronkappen van GertMeering komen en dit pakket als freeware in de handleiding staat. 

Mocht het probleem na het installeren van alle assets nog niet opgelost zijn, hoor ik graag van je. 

 

Mvg Rommy

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dit is wat er nodig is;

 

1072998750_Snap2020-04-17at08_36_41.thumb.jpg.de932c5716483aa8edcc955a3870321d.jpg

Station Zwolle is van Frison zoals hierboven

 

 

De overkappingen zijn van Gert Meering

1981852726_Snap2020-04-17at08_33_06.thumb.jpg.5ebb8daaaf40f774f025389490bac613.jpg

 

 

 

 

2092294599_Snap2020-04-17at08_31_01.thumb.jpg.5b1b94806b25863dc2420ace6ca7aece.jpg

 

 

 

Ik zie dat ik deze lightstrips ook mis. mmm....eens opzoeken

1486552124_Snap2020-04-17at08_34_48.thumb.jpg.658d9077d1171c6ff1435eaa15c944db.jpg

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Misschien ook een betere perron overkapping?

bij sommige weertype is de kap wat overbelicht merk ik.

Helaas heeft Gert de blueprints niet meer.

misschien zijn ze te repainten. 

Zal eens vragen

Edited by Sjef61
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dankjewel voor jullie input. 
Het schijnt dus te zijn dat ik de overkapping van Gertmeering mis. Ik had zijn freeware gedownload maar ik zie de overkapping niet staan in de assets. Ik had maar het hef in eigen handen genomen en zelf overkappingen geplaatst. 

Nogmaals bedankt voor jullie hulp! 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ik heb de overkappingen weer verwijderd die ik zelf had neergezet. Ik had gisteren de pakket van Gertmeering gedownload, maar miste nog steeds de perron overkapping. komt dat misschien doordat ik de route al er op heb staan? Moet ik alles van Noord Oost NL weer eraf gooien en dan weer installeren? Anders als je hem nog voor mij hebt zou ik dat heel erg waarderen. Wil dit graag oplossen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy