Jump to content
Het is nu mogelijk om te stemmen op de Screenshot van het Jaar 2024! It is now possible to vote for the Screenshot of the Year 2024! ×
  • 0

Minimale benodigdheden om een loc/koprijtuig in TS2021 te testen


Question

Wat heb je precies nodig om een loc of koprijtuig in de sim te testen?

 

Voor een wagon is het genoeg als de bogie en wagon blueprints en de koppelingen geregeld zijn, maar hoe zit dat bij een loc/koprijtuig? Ik begrijp dat er daarbij ook een cabine moet zijn, maar welke animaties/controls/e.d. zijn zeg maar verplicht? Ik wil graag mijn modellen zo snel mogelijk in-game kunnen testen zodat ik het in een vroegtijdig stadium doorheb als ik iets verkeerd doe.

Edited by KerAp

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Voor het testen van een loco is niet zoveel nodig.

geen boogie, cabine en koppelingen.

Wel de basis Engine script en basis tabellen  en blueprints 

  • 0

Tabellen? Wat zijn dat? Kan je misschien iets uitgebreider beschrijven wat je precies moet hebben?

 

Overigens zijn draaistellen en koppelingen toch echt noodzakelijk volgens mij, hoor.

  • 0

Om te testen echt niet.

ik heb een vliegtuig gemaakt met geluid en draaiende propellers die vliegt met behulp van onzichtbare rails ?

 

Ik zal je in een PM een werkende basis uitvoering geven als je interesse hebt.

Dezelfde die Gert ook gebruikt heeft.

 

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy