Jump to content
Heb jij jouw screenshot al ingezonden in de Screenshot van de Maand? I Have you already submitted your screenshot in the Screenshot of the Month competition? ×
  • 0

RW en TSW lopen vast


Ronmat64

Question

Hallo Simmers,
Misschien weet een van jullie de oplossing voor mijn probleem.
Zo,n ruim 2 weken geleden liep tijdens het spelen van RW mijn pc  helemaal vast en deed niets meer. Ik ben naar mijn computershop gegaan en die constateerde dat de  2e HD schijf defect was. Nu was ik toch al mijn  schijf te laten vervangen omdat in het verleden mijn eerste schijf al heeft laten vervangen voor SD. TSW die op C staat draaide beter als RW. De bestanden van RW zijn keurig overgezet op een 2 tera SD schijf en ik het bijna 2 weken probleemloos kunnen simmen.sinds afgelopen donderdag loopt RW weer vast maar TSW deed het nog prima, maar ook liet het zojuist afweten.

Omdat ik in het verleden wel meer een problemen hebt gehad met RW heb ik de integriteit laten controleren en hij heeft ongeveer 1200 bestanden opnieuw geïnstalleerd. Dit ben ik nu ook aan het doen voor TSW!

Hebben jullie een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn? In eerste instantie dacht ik zel aan de videokaart maar die is net 2 jaar oud en ik heb wel gewoon beeld en kan ook filmpjes probleemloos afspelen.
Voor het opnieuw installeren van TSW is niet zo,n probleem maar voor RW is dat lastiger omdat ik heel wat extra op deze sim heb staan! de bestanden asset en content staan beide op 231 GB dus dat is nog al wat.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ?  

Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy