Jump to content

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

(Het is beter je vraag maar op een plek te stellen)

Dat is niet veel informatie...

 

  • Zijn het treinen die je via Steam hebt gekocht en geïnstalleerd?
  • Zijn het los gekochte treinen zoals van Christrains en heb je die zelf geïnstalleerd?
  • Zijn het treinen die je in een eigen scenario wil gebruiken en niet terug ziet?
  • Kan je er wel mee rijden in een scenario waar ze zijn gebruikt?
  • Zie je ze niet in de keuze menu?

1852877545_Snap2020-04-20at10_28_51.thumb.jpg.fee3cabd4b1a4df8381f6cf633673fcd.jpg

 

Graag wat meer informatie...

 

Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/126-aankopen/#findComment-484
Share on other sites

  • 0

Ik denk dat dit over je aankoop gaat van vier uurtjes geleden. Je hebt de betaling via Sofort gedaan en dan gaat er soms enige tijd overheen voordat Sofort aan SimTogether communiceert dat de betaling is gedaan. Als je mij een betalingsbewijsje stuurt op info#simtogether.com, dan zal ik de order handmatig verwerken. Anders moet je even wachten totdat de betaling is gevalideerd; dan gaat 'ie gewoon mee in het automatische proces.

 

Groet,

Etienne 

Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/126-aankopen/#findComment-495
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy