Jump to content
  • 0

Afbeeldingen Locoinformation ontbreken in overzicht

Question

Goedemiddag,

Wie weet hoe ik de afbeeldingen van (specifiek) Dutch Classics in mijn rollend materieel overzicht krijg.

Ik heb de locoinformation map gecheckt, de Image .png opnieuw aangemaakt, map verplaatst, maar helaas allemaal geen resultaat.

Staat een beetje armoedig momenteel in het overzicht.

Alvast bedankt.

Trainsim afbeeldingen Loc info.jpg

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Nog even ter aanvulling:

Als ik in de Quickdrive een MAT54 zelf samenstel komen de afbeeldingen wel op.

Dus bij de reeds door DC samengestelde combinaties blijkbaar niet?!

Weet iemand waar de custom consists (map?) (zelf samengestelde treinen) wordt opgeslagen in Railworks?

Aantekening 2020-04-22 223704.png

• 0

Ik heb hetzelfde probleem en snap het ook niet.

Van sommige treinen blijven de plaatjes onzichtbaar, wat ik ook doe, in de treinen keuze menu.

De plaatjes staan op de juiste plaatst en hebben de juiste formaat. 256x128 of 512x256 png file.

ik heb ook de loco informatie map  in de map Engine gezet, wat zou moeten helpen volgens DT, maar dat maakt niet uit.

ik ben nog aan het experimenteren

Maar.... Het lijkt op een bug in TS. Ik had hetzelfde al in TS2018 en TS2019.

• 0

Ik heb nu DC MAT'46 weer geïnstalleerd en hier komen wel direct alle van tevoren samengestelde versies met afbeeldingen op. De locoinfo map bij de MAT'46 staat ook gewoon in dezelfde structuur als bij MAT'54.

Nog wat testjes gedaan met de locoinformation map. Als je de afbeelding verwijderd dan komt deze vervolgens wel gewoon op in je treinen keuzemenu. 

Lijkt dus of die info ergens anders ook wordt opgeslagen?!

Een andere verklaarbare rede dat een afbeelding niet opkomt, is als je een scenario installeert, maar je hebt niet de betreffende loc/ trein.

Dan krijg je een zelfde beeld. (maar dat zal je wel bekend zijn). Zie 3e afbeelding

Mat'46.png

Assets mat'46.png

Scenario afbeelding.png