Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×
  • 0

Assets 't Zuiden van Nederland


Mat47

Question

Beste leden,

Ik ben nu al van eind februari aan het zoeken naar 2 assets voor de route 't Zuiden van Nederland. Eerst versie 1.5 en nu versie 1.6.

Alles al een paar keer gedownload. Ik denk dat ik alles op de sites hierover gelezen en geprobeerd heb. Ook alles gedownload van Utrecht-Tiel en 't Gooi.

Maar ze ontbreken nog altijd. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken. Kan iemand precies aangeven waar ik ze kan vinden, niet alleen een tip.

Het gaat om de volgende assets:

Assets\Joop\station\NL-Houten Castellum.bin

Assets\Koplopermau\RailNetwork\DBTracks\TrackRules\Koplopermau-trackrule.bin

Bij voorbaat hartelijk dank.

Gr. Mat

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
7 minuten geleden, Mat47 zei:

Assets\Koplopermau\RailNetwork\DBTracks\TrackRules\Koplopermau-trackrule.bin

Die trackrule zit hoogstwaarschijnlijk in de fictieve route van Koplopermau genaamd Fictiva.

Volgens mij is deze route hier niet aanwezig maar bij DutchSims dacht ik wel dus daar zou je even kunnen kijken.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo Trains-xp,

Bedankt voor het snelle antwoord, maar ik had vanmorgen weer pas tijd.

In de beschrijving van 't Zuiden van Nederland staat dat je de assets nodig hebt van verschillende routes. Had ik mooi gedaan. Paar keer zelfs. maar niets hielp.

Als beginneling er niet aan gedacht dat in de route natuurlijk ook al assets aanwezig zijn.

Door jouw bericht kreeg ik het idee toch ook maar eens de hele route te downloaden. En het wonder geschiedde. Alles compleet nu.

Hartelijk dank

Gr. Mat

Link to comment
Share on other sites

  • 0
34 minuten geleden, Mat47 zei:

Als beginneling er niet aan gedacht dat in de route natuurlijk ook al assets aanwezig zijn.

Ja het gaat idd om de assets map van diverse routes ...., dat was ik even vergeten erbij te vermelden.

Mja je hebt het nu compleet waar het om draaide.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy