Jump to content
  • 0

Assets blijven van staan van disabled provider


Dutch TrainSimulations

Question

Beste allemaal.. Ik ben weer eens gaan zien naar mijn eerste route.. deze had heel veel providers enabled en om de route wat toegankelijker te maken heb ik van alles uitgezet. ik heb bv wilbur graphics uitgezet maar de assets blijven zichtbaar staan.. is er eventueel een cache map of zo die ik kan leeg gooien..

 

die 2 loodsen op de afbeelding zijn bv van WB graphics maar ik heb dit uitgezet en zouden dan toch ook niet meer zichtbaar moeten zijn..denk ik

20211030073535_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Net gelijk geprobeerd maar de gebouwen en dergelijke staan er nog..

 

Het is ook raar dat het wel zichtbaar is maar in de track infra ontbreekt alles van WG..zie screen

20211030094250_1.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 uur terug, Rob_zeeland zei:

Het is ook raar dat het wel zichtbaar is maar in de track infra ontbreekt alles van WG..zie screen

 

Dat is opzich niet zo raar dat het in de track infra ontbreekt, je hebt immers niets geactiveerd.

Wat wel vreemd is dat hetgeen je geplaatst hebt van WG zichtbaar is, mja het blijft wel weggeschreven staan in de .bin bestanden.

 

Afijn, hoe zit het eigenlijk met je RouteProperties.xml bestand van de route, staan daar nog strings van WG vermeld, bijv. deze string?:

        <iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID d:id="872494864">
            <Provider d:type="cDeltaString">Wilbur Graphics</Provider>
            <Product d:type="cDeltaString">Spoorbouw</Product>
        </iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>

Zo ja dan zou dit het kunnen verklaren dat de objecten zichtbaar blijven.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

staat niks in.. ik heb ook even gezocht naar sad want die heb ik ook uitgezet.. maar die staat er ook niet in.. ik heb het bestand bij gevoegd..

RouteProperties.zip

 

edit: zal de route eens door ts tools halen en dan kijken.

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

ts tools ziet geen sad of wb maar de assets van beide zijn wel in de route..

 

edit:

 

denk dat er iets niet in de haak is.. ik heb "display items used from selected P/P" en als die dan bezig is met indexeren dan krijg ik de fout melding.

ts.jpg

Edited by Rob_zeeland
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nee WG staat er niet in, nou dan weet ik het ook niet waarom alles aanwezig blijft.

Maar wat is nu precies de bedoeling van dit buiten de toegankelijkheid om?

Moet dat voorgoed weg of tijdelijk en het bijv. na een bepaalde handeling weer zichtbaar is?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ok dat veranderd de zaak wel even, dat kun je met TS_Tools definitief verwijderen, althans wat scenery betreft.

Als je de map naam in geval van WG in de Assets map tijdelijk wijzigt, ga dan met TS_Tools controleren op missende bestanden, klik op Verwijder duplicaten uit lijst, selecteer de WG objecten, die dus missend zijn vanwege de wijziging, en klik op Remove selected scenery items.

Als dat klaar is vergeet dan niet de WG map naam weer terug te wijzigen!

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy