Jump to content
Stem nu op jouw favoriete Screenshot van de Maand! I Cast your vote for your favourite Screenshot of the Month! ×

Belgische Borden en verkeerstekens en meer


Sjef61

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

hey @Sjef61.

 

Misschien is het leuk om meer gebouwen te maken voor Belgie, niet alleen woningen maar misschien ook wat kantoortjes. Ik heb je bericht gezien over dat je niet meer objecten gaat maken voor een 3e, maar extra huizen/gebouwen is waarschijnlijk zeer welkom voor zowel deze route als andere bouwers in Belgie, en win-win situatie dus ? 

Link to comment
Share on other sites

Gert Meering is druk bezig met nieuwe gebouwtjes en winkels zoals te zien in de topic Route Antwerpen/Brussel/Lier 

image.png

 

Deze Assets komen t.z.t. ook beschikbaar voor andere BE route bouwers (of repainters)

Er moeten nog veel foto's gemaakt worden ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Sjef61 changed the title to Belgische Borden en verkeerstekens en meer
  • 2 weeks later...

Inderdaad geen goed nieuws voor het Achterland Sjef!

Ik ben bang dat die Achterlanders blijven eeuwig steken in de laatste 30 jaar van de 20ste eeuw, en van al die nieuwerwetse technieken willen ze niets hebben. ?

Doet me denken aan een aflevering van NCRV's Showroom begin jaren 80 wat gaat over een boer die niet geloofd dat er mensen op de maan zijn geweest, en ook niets moest hebben van moderne techniek.

 

Maar aan de andere kant is de vooruitgang niet te stoppen. Verandering is immers de enige constante in het leven!

Je LED lichtmast is weer een welkome aanvulling! Ga je ook je nog je Belgische snelwegverlichting ombouwen tot LED?

 

Afbeelding Snelweg met natrium versus LED verlichting

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mijn oudoom uit 1909 geloofde ook niet dat ze op de maan waren geweest.

Dit zij hij terwijl hij zat te kijken na de lancering van een Apollo missie na de maan samen met mij en mijn broer.

Doar ben't se nie e'west  ... en hij stak zijn vinger om hoog.

 

Ja, over de BE snelweg LED verlichting moet ik nog eens onderzoeken 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy