Jump to content
Het is ChrisTrains Christmas sale. 50% korting op alles van ChrisTrains! I It’s ChrisTrains Christmas sale. 50% off everything from ChrisTrains! ×

Question

Bij het opstarten van TS 2020 in Windows 10 blijf het programma hangen in het opstart menu.

Kan niet met taakbeheer worden beëindigd en het is niet mogelijk om een ander programma te starten.

 

De computer moet uit gezet worden en de soms werkt het programma dan weer.

Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Mijn werkgeheugen heb ik uitgebreid naar 16 GB.

In de bijlage een afbeelding van het vastlopen.

 

M.v.g. Pieter

vast loper.JPG

Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/181-opstarten-ts-2020/
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dit is een vreemd probleem.

Is het misschien ontstaan na een Windows 10 update ?

Misschien even de bestanden laten controleren door Steam?

Lopen er geen andere programma’s vast ?

 

Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/181-opstarten-ts-2020/#findComment-722
Share on other sites

  • 0

Hallo Sjef, ( al weer een tijdje geleden dat we elkaar hebben gesproken ) nee TS 2020 is het enigste programma wat vastloopt.

Ik heb het probleem al een tijdje, maar na 3 keer de P.C te hebben opgestart wil het programma wel weer eens opstarten.

Ook het ledige van de cache helpt niet .

 

gr. Pieter

 

 

Nog even een vraag, hoe kan ik de bestanden laten controleren door steam?

Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/181-opstarten-ts-2020/#findComment-724
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy