Trophies and Medals traxx 3 Posted May 11, 2020 Share Posted May 11, 2020 Beste leden Sinds kort krijg ik steeds een foutmelding bij alle ns routes i.v.m met de licentie van de treinen Is het zo dat je ze opnieuw moet kopen? Met vriendelijke groet, Rutger Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/ Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,298 Posted May 11, 2020 Share Posted May 11, 2020 Als het Christrains treinen zijn de laatste versie downloaden waar je ze gekocht hebt en opnieuw installeren. Zijn licenties verlopen niet Zijn het andere treinen dan deze opnieuw installeren Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-804 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals rommy136 57 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 De melding zelf krijg ik ook in TS, wanneer het scenario is afgelopen maar verder werken alle treinen nog wel steeds hier. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-813 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,298 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Mmm.... Hebben jullie dit probleem misschien gekregen juist door dat je een update van laatst hebt geïnstalleerd? Ik heb nog niets ge-update en heb hier nog geen last van.. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-814 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals rommy136 57 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Ik heb ook nog geen updates geinstalleerd, maar het is slechts een melding in TS na het spelen bij het scenario, verder niks. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-815 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,298 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Ok, wel apart... Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-816 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MannkKraft 20 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Ik heb een dergelijke melding destijds alleen bij treinen van Chris trains gehad. Dat was, dacht ik, ivm de 64 bit versie van TS,die toen operationeel en beschikbaar kwam. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-817 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals traxx 3 Posted May 12, 2020 Author Share Posted May 12, 2020 Ik krijg de melding steeds weer opnieuw Dus ik kan geen nederlandse routes meer rijden Ik durf ook niet te zeggen of ik wel of niet de update geinstalleerd heb Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-820 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,298 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Al een ticket geopend bij Christrains? je gebruikt toch geen register cleaner.? Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-821 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals traxx 3 Posted May 12, 2020 Author Share Posted May 12, 2020 nee ik gebruik ccleaner hoe bedoel je een ticket geopend bij christrains Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-822 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,298 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 CC cleaner kan de oorzaak zijn dat je licentie problemen krijg. CC cleaner ruimt ook je register op. Die cleaners geven meer problemen dan ze oplossen! Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-823 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals MannkKraft 20 Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Ik gebruik ook al een tijd CCleaner, maar heb nog nooit last gehad van dit soort Licensie meldingen. Check de site van Chris trains even. Bovenaan kan je op de optie "HULP" klikken en vervolgens op Kennisbank. Daar staat eea. over licensies en meldingen. https://www.christrains.com/helpdesk/knowledgebase.php?article=48 Kom je er niet uit dan staat onder de kennisbank het kader Helpdesk. Daar kan je een ticket laten aanmaken. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-824 Share on other sites More sharing options...
0 Trophies and Medals Sjef61 2,298 Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 Ik zou het volgende doen, Treinen opnieuw installeren en CCleaner voorlopig niet gebruiken en kijken of het dan wel goed gaat. Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/#findComment-833 Share on other sites More sharing options...
Question
traxx 3
Beste leden
Sinds kort krijg ik steeds een foutmelding bij alle ns routes i.v.m met de licentie van de treinen
Is het zo dat je ze opnieuw moet kopen?
Met vriendelijke groet,
Rutger
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/189-licentie-treinen/Share on other sites
12 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now