Jump to content
  • 0

Grindvracht scenario NONL loopt vast


Blije Computer

Question

Het scenario met de 6400 met grind voor Noord-oost Nederland loopt bij mij altijd vast na een paar seconden (TS loopt vast en de enige oplossing is taakbeheer gebruiken om TS te stoppen), ik heb de bestanden van het scenario al nagekeken, het scenario in de editor zelf bekeken en TS-tools gebruikt maar ik kan niks vreemds vinden

Weet iemand hoe ik dit scenario wel speelbaar maak?

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Goedenavond. Het grind scenario zelf komt uit V2.5 van de route en niet uit V3. Ik vermoed dat daarom TS crasht gezien er in V3 behoorlijk wat wijzigingen zijn geweest en vermoed ik dat het daar wegkomt. 

Anders zou het ook nog kunnen zijn vanwege 32 bits of 64 bits, sommige scenario's werken om de een of andere reden niet lekker op 64 bits, wel op 32 bits. 

 

Wat misschien helpt is eerst alles te verwijderen van de route (Routemap begint met 2413 in de map) en daarna V3 opnieuw te installeren, dit zou goed kunnen helpen. 

 

Mvg Rommy

Link to comment
Share on other sites

  • 0
17 uren geleden, rommy136 zei:

Goedenavond. Het grind scenario zelf komt uit V2.5 van de route en niet uit V3. Ik vermoed dat daarom TS crasht gezien er in V3 behoorlijk wat wijzigingen zijn geweest en vermoed ik dat het daar wegkomt. 

Anders zou het ook nog kunnen zijn vanwege 32 bits of 64 bits, sommige scenario's werken om de een of andere reden niet lekker op 64 bits, wel op 32 bits. 

 

Wat misschien helpt is eerst alles te verwijderen van de route (Routemap begint met 2413 in de map) en daarna V3 opnieuw te installeren, dit zou goed kunnen helpen. 

 

Mvg Rommy

Het probleem is waarschijnlijk dan het verschil in versies, ik zou de route opnieuw kunnen installeren, maar ik heb liever maar 1 scenario dat ik niet kan spelen i.p.v. alle voortgang verliezen met de kans dat het toch niet helpt

Link to comment
Share on other sites

  • 0
1 minuut geleden, Blije Computer zei:

Het probleem is waarschijnlijk dan het verschil in versies, ik zou de route opnieuw kunnen installeren, maar ik heb liever maar 1 scenario dat ik niet kan spelen i.p.v. alle voortgang verliezen met de kans dat het toch niet helpt

Dat begrijp ik. Maar in V3 hebben we ook 15 nieuwe scenario's meegeleverd die ook voor flink wat uur plezier moet staan ?

 

Mvg rommy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy