Trophies and Medals mkasthijs 210 Posted Monday at 05:32 PM Share Posted Monday at 05:32 PM Wat ook leuk kan zijn, is zo'n grote hijskraan. Dus niet zoals nu een wagen, maar een normale grootte. Dan hebben we niet alleen meer die van DTG zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals RienBranderhorst 50 Posted Monday at 05:38 PM Share Posted Monday at 05:38 PM (edited) Is goed, ik zat ook maar mee te denken hoor, dacht misschien is dat ook leuk voor de mammoet collectie. Wat je er mee doet, is aan Jou @Dutch TrainSimulations Edited Monday at 05:39 PM by RienBranderhorst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,718 Posted Monday at 05:49 PM Author Share Posted Monday at 05:49 PM das fijn zoiezo dat er wel eens mee gedacht word.. misschien kan @RienBranderhorst mij eens wat voorbeelden van die voertuigen bezorgen en @mkasthijs van zo'n grote hijskraan.. dan kan ik er naar kijken of ik er iets moois van kan maken.. ik heb me suf gezocht naar alles van Mammoet en ben wel leeg nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,718 Posted Monday at 06:59 PM Author Share Posted Monday at 06:59 PM (edited) Alle vrachtwagens en trailers hebben nu de andere wiel textures (met dank aan @Dwarsligger voor het delen van de texture) en er zijn als ik zo even tel 27 nieuwe varianten/modellen toegevoegd. 1 dezer dagen ga ik het pakket updaten en zitten ze er bij. Edited Monday at 07:00 PM by Dutch TrainSimulations 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Dutch TrainSimulations 1,718 Posted Tuesday at 03:07 PM Author Share Posted Tuesday at 03:07 PM Repaint model met templates voor de truck en de trailer. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts