Jump to content
  • 0

VAM Apeldoorn.


gelijkstroom

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Tsja gelijkstroom dat krijg je als je de eerdere route (V1.6) niet hernoemd of verwijderd voor je de update installeert.

Want het genoemde is opgeheven c.q. verwijdert, kort gezegd het scenario en de tiles bestaan niet meer t.o.v. V1.6 en zijn dus nog aanwezig in V1.7 testversie gezien de scenery en wegen.

 

Edit/

Onderstaand bedoel ik met hernoemen door er -v1.6 achter te zetten met daarboven (wijsvinger) de -v1.7

Wil je weer terug naar -v1.6 voor bijv. een scenario dan wissel je dat even door eerst -v1.7 achter de testversie te zetten en haal je vervolgens -v1.6 weg.

 

routes.jpg.6c3abdee035fe478267ac8aa0ff695f1.jpg

 

Edited by Trains-xp
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Okay. Heb ik begrepen en inmiddels toegepast. Volgens mij had ik versie 1.6 wel verwijderd, voordat ik 1.7 heb geïnstalleerd, maar ik kan dat niet meer terughalen. In ieder geval weet ik wat je bedoelt en de lijst met scenario's ziet er inderdaad anders uit. Bedankt weer!

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 uren geleden, gelijkstroom zei:

..... Volgens mij had ik versie 1.6 wel verwijderd, voordat ik 1.7 heb geïnstalleerd,......

Het kan haast niet volledig verwijderd zijn geweest anders kon je onmogelijk hetgeen zien wat je plaatje weergeeft.

Maar goed, nu blijkt het goed te zijn, en zeker als het VAM scenario niet meer te vinden is.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy