Jump to content
  • 0

Ede-Wageningen-Amersfoort.


gelijkstroom

Question

Nog even een eigenaardig verschijnsel bij het careerscenario "Ede-Wageningen-Amersfoort van de route HvN 1.7. Als ik dat scenario opstart krijg ik de foutmelding "Unable to load tracks.bin" (zie foto). In de edit heb ik de trein iets verzet en dan verdwijnt de foutmelding, maar als ik de route dan gereden heb met 1000 punten, staat er bij het eindrapport "0 gained" en krijg ik geen gouden ster te zien. Allemaal niet zo erg, maar wel apart. Wat doe ik eventueel fout? Of hoe is dit te verhelpen?

20220919210545_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dank Truij_treinen. Dat is een heel goeie tip. Gewoon op F2 drukken en op "Save" en dan kan je het scenario rijden en hoef je niet met de spelerstrein te "rommelen". Maar .... ondanks dat krijg ik toch aan het eind niet de 1000 punten en het gouden sterretje! Ook niet zo'n probleem natuurlijk, maar hoe kan dat? Volgens het antwoord van de link, die je gestuurd hebt, komt dat door "modded with content", zover ik kan begrijpen: met content gerommeld of geen betrouwbare content of geen juiste content (zoiets)? Als ik het scenario weer start, krijg ik weer dezelfde foutmelding en moet ik weer op F2 drukken. Als je de spelerstrein even verzet, dan verdwijnt die foutmelding wel definitief. Blijft toch een beetje apart.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Op 19-9-2022 om 21:14, gelijkstroom zei:

...., maar als ik de route dan gereden heb met 1000 punten, staat er bij het eindrapport "0 gained" en krijg ik geen gouden ster te zien.

 

Kan het niet zo zijn dat je alleen gouden sterren krijgt met Routes die van DTG zijn, dus scenario's die op/voor deze payware routes zijn gemaakt?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dat maakt niet uit, trainsxp. Ik heb het careerscenario "Sprinter Harderwijk" geprobeerd en dat scenario gaf ook diverse foutmeldingen aan, o.a. de spelerstrein, die niet langs het perron van Amersfoort stond, maar er een stukje voorbij. Die heb ik teruggezet en ook een andere trein even verschoven en toen ging de rit naar Harderwijk helemaal goed en kreeg ik ook nog die 1000 punten en een gouden ster. Van het careerscenario "Ede-Wageningen/Amersfoort" heb ik inmiddels een standaardscenario gemaakt via RWtools. Er is toch misschien iets niet helemaal goed met dat scenario (of met mijn content), maar ik weet niet wat . "Modded with content" is nog steeds een raadsel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy