Trophies and Medals NielsB_ 105 Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Hierbij een topic voor de voortgang van het traject Apeldoorn - Zutphen. Ook voor hier geldt dat ik niet oude screenshots ga herhalen, maar ik heb sinds de laatste screenshots/previews dit traject een beetje aan een upgrade onderworpen, met als grootste verandering dat op Klarenbeek - Apeldoorn de verhoogde grond is vervangen door een spoordijk. Mogelijk dat ik dit op Klarenbeek - Zutphen ook nog zal doen, echter is hier verhoogde grond minder een probleem. Verder heb ik bomen vervangen voor Radiomaster bomen, die ik ook op de andere trajecten veel heb gebruikt. Hierondeer een paar een screens van het vernieuwde Apeldoorn - Klarenbeek: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Wailmoerkens 6 Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 Echt heel mooi kan niet wachten waneer de release komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals Job Peeters 149 Posted May 25, 2020 Share Posted May 25, 2020 heb net de preview bij robjansen teruggekeken. echt een mooie route. ik ga hem zeker downloaden. kan niet wachten tot de eerste release Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals teddybeer500 0 Posted May 25, 2020 Share Posted May 25, 2020 goedemiddag niels een vraagje weetje wanneer deze route uitkomt? en komt er ook nog een route naar bad bentheim Enschede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NielsB_ 105 Posted May 25, 2020 Author Share Posted May 25, 2020 2 hours ago, teddybeer500 said: goedemiddag niels een vraagje weetje wanneer deze route uitkomt? en komt er ook nog een route naar bad bentheim Enschede? Nee, ik weet niet wanneer de route uitkomt. Er is wel een route in die hoek van Nederland/Duitsland in de maak, maar ik weet niet wanneer die gereleased zal worden. Die route heet ZwEnZwoKa en zal ook ergens op deze site staan, als je er meer informatie over wil opzoeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals teddybeer500 0 Posted May 25, 2020 Share Posted May 25, 2020 dankjewel niels die afkorting is zeker zwolle enschede en zwolle kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals NielsB_ 105 Posted May 25, 2020 Author Share Posted May 25, 2020 2 hours ago, teddybeer500 said: dankjewel niels die afkorting is zeker zwolle enschede en zwolle kampen? Correct Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trophies and Medals teddybeer500 0 Posted May 26, 2020 Share Posted May 26, 2020 dankjewel niels dan wachten we even af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts