Per vandaag zijn er wat vreemde zaken mbt de Quickdrive modus in mijn TSC.
Alle andere functionaliteiten werken wel correct.
Het betreft 2 issues:
1. Indien ik een trein zelf wil samenstellen en alles ingeladen is dan krijg ik scherm met zwarte achtergrond.
De loc of wagon wordt niet afgebeeld, maar in plaats daarvan 1e scherm (zie QD iss 1)
Als ik vervolgens hier uit ga via de "Main Menu" button krijg ik een gemuteerd scherm. (zie QD iss 2 en 3)
Klik vervolgens op de tab "Standard" is het scherm weer normaal.
2. In de create modus staat het overzicht van zelf samengestelde treinen.
Als je bv. 1 treinstel delete, dan verdwijnt in het overzicht scherm de overige treinen.
Normaal gesproken blijf je de rest van het overzicht zien, maar nu wordt alles leeg. (zie QD iss 4a en 4b)
Dan moet je weer terug naar QD beginscherm. Klik op een loc in de QD => Klik op Custom => dan verschijnt weer het overzicht van de overgebleven treinen. (Zie QD iss 4c)
Question
MannkKraft 20
Beste trainsimmers,
Per vandaag zijn er wat vreemde zaken mbt de Quickdrive modus in mijn TSC.
Alle andere functionaliteiten werken wel correct.
Het betreft 2 issues:
1. Indien ik een trein zelf wil samenstellen en alles ingeladen is dan krijg ik scherm met zwarte achtergrond.
De loc of wagon wordt niet afgebeeld, maar in plaats daarvan 1e scherm (zie QD iss 1)
Als ik vervolgens hier uit ga via de "Main Menu" button krijg ik een gemuteerd scherm. (zie QD iss 2 en 3)
Klik vervolgens op de tab "Standard" is het scherm weer normaal.
2. In de create modus staat het overzicht van zelf samengestelde treinen.
Als je bv. 1 treinstel delete, dan verdwijnt in het overzicht scherm de overige treinen.
Normaal gesproken blijf je de rest van het overzicht zien, maar nu wordt alles leeg. (zie QD iss 4a en 4b)
Dan moet je weer terug naar QD beginscherm. Klik op een loc in de QD => Klik op Custom => dan verschijnt weer het overzicht van de overgebleven treinen. (Zie QD iss 4c)
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Alvast dank!
https://simtogether.com/forums/topic/2102-quickdrive-problemen-2-issues/Share on other sites
7 answers to this question
Recommended Posts