Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×
  • 0

PC Crash - Herstel methode voor Trainsimulator??


MannkKraft

Question

Beste Trainsimmers,

 

Iets waar een ieder zeker niet op zit te wachten, maar misschien toch eens mee geconfronteerd wordt, is een totale PC crash.

Dit is mij begin dit jaar overkomen met het gevolg dat mijn Trainsimulator in al de jaren opgebouwd in 1 keer weg was.

Ben nu al een hele tijd bezig om alles weer te herstellen en tegelijk biedt het ook de kans om alles weer te updaten en beter weg te zetten.

 

Mijn vraag: Is er een backup procedure voorhanden voor een snel en goed herstel van Trainsimulator in de toestand incl. alle geïnstalleerde Pay en freeware?

Wellicht dat er meerdere opties zijn, maar vooralsnog kan ik deze niet vinden.

Uiteraard is de basis gewaarborgd via Steam, maar dan ben je er natuurlijk nog lang niet.

 

Het lijkt mij dat de mappen “Assets” en “Content” de belangrijkste zijn om te back-uppen of werkt dat niet zo?

 

Wie weet wat de alternatieven zijn?

Edited by MannkKraft
Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy