Jump to content

Recommended Posts

Nederlands:

Na verschillende meldingen over niet-ontvangen e-mails hebben we in de loop van de dag vastgesteld dat de mailserver enkele uren niet optimaal werkte. Inmiddels werkt alles weer naar behoren en zijn alle vastgelopen e-mails succesvol verzonden. Onze excuses voor de ongemakken die met dit probleem gepaard gingen. Als je denkt een (belangrijke) e-mail te missen kan je me altijd een DM sturen en help ik je verder.

 

 

English:

After several reports of emails not being received, we found during the day that the mail server was not working optimally for several hours. Everything is now working properly again and all frozen emails have been sent successfully. We apologise for the inconvenience associated with this problem. If you think you missed an (important) e-mail, you can always send me a DM and I will have a look at it.

  • Thanks 2
Link to comment
https://simtogether.com/forums/topic/2156-solved-issue-mail-server/
Share on other sites

7 minuten geleden, Truij zei:

Ik mis nog steeds mails...

Oude mails of nieuwe mails na de fix?

Ik ontvang nu alles gewoon

12 uren geleden, Truij zei:

Ik kreeg dan net eentje, maar dat was het... Ik mis oud en nieuw 

 

 

 

Maak dan ff een  Support Ticket aan

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy