Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×

City of New Orleans?


Gerwil

Recommended Posts

Goeienavond (of morgen natuurlijk) somvrienden!

 

Sorry, Sjef, ik heb zelf het idee dat deze vraag niet in deze categorie thuishoort maar wist niet waar ik hem anders moest stellen (ik hoor het graag van je!).

 

Er bestaat een geweldige song, oorspronkelijk geloof ik van Arno Guthrie geloof ik, maar hij is door allerlei artiesten gecoverd: The City of New Orleans. Het schijnt een legendarisch trein te zijn in het zuiden van de VS en nu ben ik heel benieuwd en nieuwsgierig of deze echt bestaat en of die ook in TS Classic te downloaden zou zijn? Tja, heb je die (beetje) ouwe man weer met zijn hang naar nostalgie, en die gaat ook de grenzen over. Dus weten jullie hier iets van? Ik weet wel dat er in de VS prachtige (diesel)routes bestaan die ik graag zou willen rijden (sommige staan natuurlijk ook in Steam en een paar heb ik al gedownload en staan nog op mij to-do lijstje) maar het is de nieuwgierigheid, hè? Zoals mijn onderwijzer op de lagere school mij altijd leerde: hoe oud je ook wordt, blijf je verwonderen en blijf nieuwgierig, dan blijf je altijd leren!

 

En ik hoor graag van je, Sjef, waar dit soort algemene vragen thuishoren! Fijne avond en nacht (of dag natuurlijk!)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy