Trophies and Medals Gerwil 45 Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 Na een heel lange gedwongen rustperiode vanwege mijn gezondheid ben ik zo langzamerhand weer helemaal aan het terugkomen in mijn railsim hobby, en ik wil hierbij alle railsimvrienden hier toch nog een keertje ontzettend bedanken voor het warme 'welkom terug' van een paar maanden geleden maar zeker ook mijn complimenten geven! Aan alle route- en scenerybouwers, aan alle vrienden (m/v) die mij helpen met tips en mijn vragen beantwoorden (thnxs Sjef en de anderen!!) en die het mogelijk maken voor ons om onze geweldige hobby te beoefenen. Ik ben nu ook weer begonnen met Duitse routes, en die zijn absoluut prachtig, maar ik besef dat dat (bijna) allemaal betaalde routes zijn. En "onze" routebouwers die Nederland op de (sim)spoorkaart zetten voor (bijna) niets doen zeker niet onder voor die betaalde routes! Er is heel veel veranderd (en verbeterd!) sinds ik gedwongen een stapje terug moest doen maar dankzij jullie hulp en tips kom ik er dus weer helemaal in! Hartstikke bedankt iedereen! Zo, en nu weer naar een andere topic met mijn vragen... Fijne avond! Gerard 1 1 Link to comment https://simtogether.com/forums/topic/2270-complimenten-vragen-komen-er-nog-genoeg/ Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts