Jump to content
SimTogether wenst het Nederlands elftal veel succes op het Europees Kampioenschap 2024! I SimTogether wishes the Dutch team the best of luck at the European Championship 2024! ×

Complimenten! (vragen komen er nog genoeg....)


Gerwil

Recommended Posts

Na een heel lange gedwongen rustperiode vanwege mijn gezondheid ben ik zo langzamerhand weer helemaal aan het terugkomen in mijn railsim hobby, en ik wil hierbij alle railsimvrienden hier toch nog een keertje ontzettend bedanken voor het warme 'welkom terug' van een paar maanden geleden maar zeker ook mijn complimenten geven! Aan alle route- en scenerybouwers, aan alle vrienden (m/v) die mij helpen met tips en mijn vragen beantwoorden (thnxs Sjef en de anderen!!) en die het mogelijk maken voor ons om onze geweldige hobby te beoefenen. Ik ben nu ook weer begonnen met Duitse routes, en die zijn absoluut prachtig, maar ik besef dat dat (bijna) allemaal betaalde routes zijn. En "onze" routebouwers die Nederland op de (sim)spoorkaart zetten voor (bijna) niets doen zeker niet onder voor die betaalde routes! Er is heel veel veranderd (en verbeterd!) sinds ik gedwongen een stapje terug moest doen maar dankzij jullie hulp en tips kom ik er dus weer helemaal in! Hartstikke bedankt iedereen!

 

Zo, en nu weer naar een andere topic met mijn vragen... Fijne avond!

 

Gerard

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy