Jump to content
Het is weer mogelijk om te stemmen op jouw favoriete screenshot! I It’s now possible to cast your vote for your favourite screenshot! ×

Route Amsterdam-Rotterdam via Amsterdam Muiderpoort?


Gerwil

Recommended Posts

Stapje voor stapje raak ik toch weer thuis in TSC, mede dankzij jullie (en zeker het geduld van Sjef!) maar er blijft een vraag knellen bij mij.

 

Als Amsterdams jochie, geboren in 1958, uit een Amsterdamse moeder en een Rotterdamse vader, ging ik eens per maand met m'n ouders van Amsterdam Muiderpoort (om de hoek waar ik geboren was en woonde) naar Rotterdam Centraal, op bezoek bij opa en oma. In MSTS was die route er, althans, ongeveer: van Amsterdam centraal via Amsterdam Muiderpoort naar Rotterdam. Is die route ergens in TSC nog te rijden of wordt er aan gewerkt? Die liep via het knooppunt Harmelen, waar destijds dat grote treinongeluk plaatsvond (en waar mijn vader me als klein ventje altijd op wees als we er overheen reden), naar Rotterdam. Ja, jeugdsentiment van een jochie wat toen al verzot was op treinen.

 

En MSTS had ook nog een route van Amsterdam naar Den Haag, stoptrein via Mariahoeve. Is die misschien ook ergens in verwerkt, of bestaat die route nog?

 

Het waren routes uit mijn jeugd, en die mis ik eigenlijk in TSC.  Weet iemand van jullie of die "oude" routes nog ergens te vinden zijn, maar dan voor TSC?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Privacy Policy