Korter en bondiger kan ik het niet maken; ik zie tweemaal foutmeldingen, na loco swap zijn de treinen die ontbraken dus verwijderd maar nu blijkt er weer een marker te ontbreken.
Loco swap werkt dus (de treinen die missing waren zijn verwijderd) maar dan heb ik te maken met missing markers.
Question
Gerwil 45
Loco swap bestudeerd maar kom er nog niet uit. Kort en bondig:
* Route ZW-Nederland / scenario Vlissingen-Rotterdam (Lionheart) (CT NS-VIRMbVK);
* Start > Consist Builder-cannot load rail vehicle-Shmmns_Nacco (7 x zelfde melding);
* Keuze tussen edit of exit; edit geeft nul op het rekest, dus exit;
>> Loco swap geopend: - alle rood gestipte treinen geselecteerd
- keuze is vervangen of verwijderen; maar waarmee vervangen? het zijn allemaal Esso of Shell wagons, dus ws tankwagons; waarmee kan ik die vervangen?
- dus gekozen voor verwijderen
- safe
* terug naar TSC en scenario weer gestart
> failed: Vlissingen-Amsterdam missing marker Roosendaal spoor 4b (4 x zelfde melding)
. edit: nul op rekest
Korter en bondiger kan ik het niet maken; ik zie tweemaal foutmeldingen, na loco swap zijn de treinen die ontbraken dus verwijderd maar nu blijkt er weer een marker te ontbreken.
Loco swap werkt dus (de treinen die missing waren zijn verwijderd) maar dan heb ik te maken met missing markers.
Hoe op te lossen?
https://simtogether.com/forums/topic/2395-scenarios-failed-hoe-nu-loco-swap-te-gebruiken/Share on other sites
2 answers to this question
Recommended Posts